Ik heb besloten om een story te maken voor YouTube kanalen, omdat ik daar zelf heel veel mee bezig ben en ik het leuk vind om te zien wat andere maken. De story kan je hier vinden en als jij een YouTube kanaal hebt en wil dat deze in de story komt dan kan dat. Het is heel simpel. Vul het onderstaande lijstje in en stuur dat in een pb/gb of zet het in dit topic. (: Elke week zal ik een random kanaal kiezen en op de voorpagina van mijn story zetten, een soort "spotlight" dus.
Invullen:
Link van je YouTube kanaal
De naam van je kanaal
Genre
Beauty, DIY, Gaming, Random, Funny, Art, Dancing, Music, Collab Channel en Others. [Weet je meer genres, laat het me weten (:]
Korte beschrijving
Evt. een foto
Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos
Als je nog geen drie videos op je kanaal hebt is dat geen probleem. Het kan altijd aangepast worden.
Evt. een beschrijving van je videos
xx
Lizor
Ps: het hoeft niet perse jou account te zijn. Als je nog een account van iemand anders weet dat heel leuk is kan je die er altijd bij zetten! (:
==> !! SPOTLIGHT !! <==
Xtremerides
Genre
Reviews
About
Ruben Koet bezoekt verschillende Pretparken, zembaden en kermissen, hier maakt hij dan on/offrides en een grote review (beoordelingsvideo waarin hij het park/bad/plaats laat zien en ook uitleg geeft.)
Top 3
1.
2.
3.
Invullen:
Link van je YouTube kanaal
De naam van je kanaal
Genre
Beauty, DIY, Gaming, Random, Funny, Art, Dancing, Music, Collab Channel en Others. [Weet je meer genres, laat het me weten (:]
Korte beschrijving
Evt. een foto
Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos
Als je nog geen drie videos op je kanaal hebt is dat geen probleem. Het kan altijd aangepast worden.
Evt. een beschrijving van je videos
xx
Lizor
Ps: het hoeft niet perse jou account te zijn. Als je nog een account van iemand anders weet dat heel leuk is kan je die er altijd bij zetten! (:
==> !! SPOTLIGHT !! <==
Xtremerides
Genre
Reviews
About
Ruben Koet bezoekt verschillende Pretparken, zembaden en kermissen, hier maakt hij dan on/offrides en een grote review (beoordelingsvideo waarin hij het park/bad/plaats laat zien en ook uitleg geeft.)
Top 3
1.
2.
3.
[ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:23 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.