• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    MT


    16 - 09 - '17

    Ik denk niet dat ik mee ga doen, aangezien ik nu al mee doe aan twee RPG's en dit volgens mij nogal ingewikkeld kan gaan worden, maar ik ga het toch allemaal volgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Whoop, kan ik meedoen? Een innerlijk van jezelf schrijven is erg moeilijk o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    Whoop, kan ik meedoen? Een innerlijk van jezelf schrijven is erg moeilijk o_o.

    Tuurlijk kan je meedoen, Brooke (:
    Hahaha, best moeilijk inderdaad xp


    -

    Zet me er maar bij ik ga nog zien maar wss doe ik mee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    • Huidige usernaam: Faelan
    • Echte naam: Xanthe
    • Leeftijd: 15

    • Uiterlijk:

    Ik ben geen echt meisje-meisje en kleed me dus meestal casual en draag geen make-up. Ik heb een normaal postuur en ben ergens tussen de 160 en 170 cm groot. Ik heb blond haar en bruine ogen en je ziet me meestal in hoodie en shirt met een al dan niet gekleurde broek onder.
    • Innerlijk: Als ik naar mezelf kijk, zie ik toch een doorzetter. Ik ben iemand die raad geeft, maar ik ben niet altijd even vriendelijk. Als me iets niet aanstaat zal je het wel weten en hou van afwisseling in mijn leven. Ondanks mijn soms nogal nukkige aard, ben ik eerder een bemiddelend en onpartijdig iemand die graag anderen helpt. Ik hou ook van lachen op de juiste momenten en ik zie mezelf als niet een van de tactvolste personen. Ik ben Belgisch, ik badminton en speel piano. Ik ben film en muziekverslaafd. Ik kijk vooral actie en fantasy films en qua muziek heb ik niet echt een specifieke voorkeur. Ik ben ook een echt sociaal, ik kan ook geen stiltes verdragen. Ik haat spinnen en ik eet praktisch gezien alles. Ik zit ook een beetje té veel op mijn pc, maar dat deert me niet. Ik hou ook van League of legends spelen, en ondanks ik single ben heb ik een enorme crush op Logan Lerman. Ik heb ook een hekel aan clichés en té klef gedrag. Je wilt ook geen discussie met mij aangaan, want ik sta erom bekend deze bijna altijd te winnen.

    • Extra: Ik heb een heleboel fandoms zoals :
    ~ Gamer
    ~ Demigod
    ~ House Of Night
    ~ Musketeer
    ~ Muse
    ~ Wallflower
    ~Potterhead
    ~Teen Wolf
    ~Tribute
    ~Once Upon a Time
    en ik hou van Griekse mythologie en quotes

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 23:58 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    • Huidige usernaam:
    Cenation
    • Echte naam:
    Sylvie
    • Leeftijd:
    19
    • Uiterlijk:
    Lang bruin krullend haar, blauw/groene ogen, 1.60m ongeveer.
    • Innerlijk:
    Ik ben een Belg. Mijn hobby's zijn vooral dansen, ik heb dan ook jaren op dansles gezeten in verschillende stylen. Verder hou ik van schrijven, films kijken, gamen, rpg'en en lezen. Ik heb liever een paar echte vrienden tegen een hoop kennissen die niks voor me betekenen. Ik hou van de zomer en van de winter. Ik hou nog steeds van Disney. Ik ben een zotte doos, ik heb een goed gevoel voor humor, hou van lachen en plezier maken, ik ben een vriendelijk en sociaal persoon en ik ben ook erg behulpzaam. Ik heb natuurlijk ook slechtere kanten, zo kan ik heel erg koppig zijn en snel jaloers worden. Verder kan ik best lui zijn en zit enorm veel achter de computer. Ik ben happy single en vind het dus helemaal niet erg om alleen te zijn. Ik heb grote dromen, al zeg ik het zelf en hopelijk kan ik er een deel waarmaken. Vroeger was ik een onzeker en verlegen typetje dat heel erg stil was, ik durfde amper tot nooit mensen aanspreken en ik durfde ook helemaal niet voor mezelf opkomen. Doorheen de jaren ben ik daar stilaan uitgegroeid toen ik ben beginnen zoeken naar de echte ik en ondertussen ben ik iemand die niet anders wil dan sociaal zijn, zijn mening kwijt wil over alles en af en toe wel eens een grote mond kan opzetten. Ik ben soms een apart typetje vind ik aangezien ik vind dat veel mensen rondom mij heel andere interesses hebben als mij, ik kan ook heel raar uit de hoek komen, al bedoel ik het op een grappige manier, maar er zijn mensen die het opnemen als belachelijk gedrag. Ik vind enge clowns en enge poppen dus eng en af en toe ben ik wel is bang in het donker en niet te vergeten, ik haat spinnen!
    • Extra:
    Directioner en Potterhead

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 1:11 ]


    16 - 09 - '17

    Oeh dit lijkt me leuk ;D Ghehe. Ehm alleen 1 vraag.. Mag ik mijn naam gewoon Syll houden.. niemand gaat toch mijn volledige naam onthouden xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik twijfel nog even, maar ik zet dit in ieder geval bij mijn topics.
    Tof idee in ieder geval!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shion schreef:
    Oeh dit lijkt me leuk ;D Ghehe. Ehm alleen 1 vraag.. Mag ik mijn naam gewoon Syll houden.. niemand gaat toch mijn volledige naam onthouden xd.

    Uh, sure (:


    -

    ik denk dat ik zo goed als klaar ben


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het zou me leuk lijken om mee te doen, maar ik doe al mee aan iets van 6 RPG's + moet die van mezelf nog onderhouden, mijn story wil ik aan werken met een nieuwe op komst en mijn tekenwedstrijd. Dus ik denk dat ik het voorlopig al druk genoeg heb, I'm sorry. :]
    Maar alsnog veel plezier met deze RPG! Ik ga af en toe wel een kijkje nemen. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil meedoen, maar zit nu helaas op mijn telefoon. Kan ik morgenmiddag alles invullen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Gaat de story dan niet door?

    PS ik ga er even over denken

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 6:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk er nog even over na.


    •