• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Ik ken nog 3 Jarne's :]
    Maar goed, ik vul mezelf zo in. En dat word dan ook de eerste keer dat ik een foto van mezelf post.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik ken nog 3 Jarne's :]
    Maar goed, ik vul mezelf zo in. En dat word dan ook de eerste keer dat ik een foto van mezelf post.

    Ik ben nieuwsgierig, ghehe. Schrijven jij!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    • Huidige username: Scamander.
    • Echte naam: Amber.
    • Leeftijd: Ik ben dertien.
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*] Hold up, ik ga even een foto zoeken :3
    • Innerlijk: Ik ben een druk meisje dat héél erg veel houd van lezen en schrijven. Meestal ga ik na school meteen op Quizlet of een boek lezen etc. Ik heb niet echt veel hobbies en nu ik erover na denk doe ik bijna niks behalve lui zijn, lol. Ik kan heel snel boos worden en vaak ook geïrriteerd. Ik ben niet verlegen, integendeel. Meestal trek ik rare gezichten naar mijn vrienden als ik ze in de gangen van school tegenkom. Ik zeg vaak wat ik denk waardoor ik al heel vaak ruzie heb gehad. Ik kan soms irritant zijn. Als ik word genegeerd kan ik ook heel irritant worden. Voor de rest ben ik een typische vis: fantasierijk, gevoelig, onzelfzuchtig, onwerelds en intuïtief. Ik kan erg lang dagdromen en dan gaat alles, écht alles, aan mij voorbij. Ik ben ook erg gevoelig al laat ik het niet vaak zien; ik wil namelijk niet zwak overkomen. Dat klinkt misschien heel raar, maar in mijn basisschool tijd ben ik gepest (niet enorm erg), en eigenlijk is het daaruit voortgekomen. Ik heb net zoals ieder ander ook wel negatieve punten: zo ben ik idealistisch, perfectionistisch, vaag en heb ik een zwakke wil. Je kan me iets op dragen te doen en dan doe ik het ook, behalve als ik het echt niet wil. Gelukkig is dat wat minder bij mijn vrienden.
    • Extra:
    Ik houd van Demi Lovato, One Direction, Imagine Dragons, the Script en nog meer. Ik heb ook last van een dwangneurose. (Als je niet weet wat dat is mag je het best vragen.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:57 ]

    Dooddoenervo schreef:
    ^
    Bedankt, maar leuk geprobeerd. Nee


    Ik zeg niet dat je er te koop mee moet lopen, maar je hoeft je niet te schamen voor je naam.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nogmaals, hou erover op!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:56 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Nogmaals, hou erover op!


    Aye Aye Captain Tom!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Aye Aye Captain Tom!

    That's makes a smile on my face (:.
    We noemen je Captain Tom voortaan, okkii? En nou houden we erover op, want ik hou niet van roodkleurige zinnetjes D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    That's makes a smile on my face (:.
    We noemen je Captain Tom voortaan, okkii? En nou houden we erover op, want ik hou niet van roodkleurige zinnetjes D:.


    Maakt mij niet uit.

    Ik ben aan het oefenen als mod.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit.

    Ik ben aan het oefenen als mod.:'D

    Rood, rood, we houden van rood!
    Captain Tom, de moderator van Q. :'D
    Stiekem hopen we allemaal dat we bij de crew worden ingedeeld in de RPG.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wunjo schreef:
    Ik reserveer mezelf, lol.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chocolata schreef:
    (...)
    Rood, rood, we houden van rood!
    Captain Tom, de moderator van Q. :'D
    Stiekem hopen we allemaal dat we bij de crew worden ingedeeld in de RPG.


    Stiekem XD
    Captain Tom Riddle. It sounds good :3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Stiekem XD
    Captain Tom Riddle. It sounds good :3


    Arr maties!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik schrijf ook even vanuit de 3e persoon :Y)

    Huidige usernaam: Wunjo
    Echte naam: Fanny
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk: [Niet verplicht*]

    Fanny heeft lang, blond haar en grijs/blauw/groene ogen. (Ik heb eigenlijk geen idee welke kleur ze zijn.] Ze is 1.70 lang.
    Innerlijk: Fanny is iemand die verlegen is tegen vreemden, en een hyperactief/irritant kind word als ze bij vrienden is. Ze is wel aardig, en heeft ook niet een bitchy kant. Ze kan ook slecht tegen kritiek, ook al krijgt ze dat van iemand die ze totaal niet mag. Fanny is erg lief voor haar vrienden, en staat ook altijd voor ze klaar. Ze heeft wel lef en durft tegen mensen in te gaan, maar dat doet ze vooral als mensen haar vrienden uitschelden. Ze is niet bepaalt naïf. (Ik ga dit nog uitbreiden, maar damn, het is lastig om je eigen innerlijk te beschrijven.)
    Extra: Fanny doet aan atletiek en is ook erg fanatiek. Ze heeft ook een grote liefde voor dieren. Ze is fan van Harry Potter, Demi Lovato en One Direction.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 21:08 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ^ Woah, ik had jou dus echt niet blond verwacht x]. You're pretty!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    ^ Woah, ik had jou dus echt niet blond verwacht x]. You're pretty!

    Same here ^^


    -