• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Het gaat door!! Alleen wou ik ook een RPG over doen :P


    Mij goed, ik rerserveer mezelf, maar buiten de story en de RPG wordt mijn naam niet genoemd. Ook niet in het praattopic.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Je mag mij er toch maar uit halen ;$ Denk dat ik te weinig tijd ervoo rheb


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Mij goed, ik rerserveer mezelf, maar buiten de story en de RPG wordt mijn naam niet genoemd. Ook niet in het praattopic.(cat)

    Dus hier mogen we het wel, maar in het praattopic niet? Bedenk dan een schuilnaam of zo? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Dus hier mogen we het wel, maar in het praattopic niet? Bedenk dan een schuilnaam of zo? ^^


    Nee alleen in het speeltopic mag mijn naam vallen.

    Nu is het DDVO/Dooddoenervo


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Nee alleen in het speeltopic mag mijn naam vallen.

    Nu is het DDVO/Dooddoenervo

    Hoi, DDVO. Ik vind het eigenlijk veel leuker om elkaar bij de voornaam aan te spreken, maar ik begrijp dat je liever hebt dat zo weinig mogelijk mensen je voornaam weten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Hoi, DDVO. Ik vind het eigenlijk veel leuker om elkaar bij de voornaam aan te spreken, maar ik begrijp dat je liever hebt dat zo weinig mogelijk mensen je voornaam weten.


    Dat mag je vinden en bedankt.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oeh, oeh, can I join?

    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    Dooddoenervo
    • Echte naam:
    Jarne
    • Leeftijd:
    14
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    -
    • Innerlijk:
    Comming soon

    • Extra:
    Ik weet niet of dat van pas komt, maar ik doe atletiek.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    Dooddoenervo
    • Echte naam:
    Jarne
    • Leeftijd:
    14
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    -
    • Innerlijk:
    Comming soon

    • Extra:
    Ik weet niet of dat van pas komt, maar ik doe atletiek.


    Your name is nice! I like it

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:27 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Your name is nice! I like it

    Dat zeg ik 'm ook de hele tijd, maar hij wil het niet openbaar hebben. Best wel jammer, want het is een mooie naam en niet zo zeldzaam, dus moet hij niet bang zijn voor herkenning. Maar bon, als hij het niet wilt, dan wilt hij het niet.

    Ik ben ongeduldig :'D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Huidige usernaam: Ramazzotti.

    Echte naam: Lieke.

    Leeftijd: 16, 08-03-1997.

    Uiterlijk:


    - In m'n sexy werkshirt, ghehe. Waarschijnlijk ga ik mijn haar de volgende keer afknippen tot op mijn schouders, of anders een dip-dye doen.

    Innerlijk: Ik ben een rustig en serieus meisje, die in de klas amper aanwezig is. Ik heb een hekel aan al die drukke en en kinderachtige kinderen. Zelf ben ik bij vriendinnen natuurlijk wel anders, gewoon druk en gezellig, maar voor de rest zie ik er volgens mij altijd uit alsof ik iedereen niet aardig vind. Tenminste dat is wat iemand me ooit heeft verteld. Ik ben vaak hartstikke zenuwachtig voor iets, voor de stomste en kleinste dingen kan ik me ontzettend druk om maken. Ik weet dan dat het uiteindelijk wel goed komt, maar alsnog kan ik niet stoppen om erover na te denken en me druk te maken.

    Extra: Ik ben een Directioner, gek op Nederlandse series & films van de jaren 80&90. Verder hou ik van mijn werk en doe ik het ontzettend graag.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 13:27 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chocolata schreef:
    (...)
    Dat zeg ik 'm ook de hele tijd, maar hij wil het niet openbaar hebben. Best wel jammer, want het is een mooie naam en niet zo zeldzaam, dus moet hij niet bang zijn voor herkenning. Maar bon, als hij het niet wilt, dan wilt hij het niet.

    Ik ben ongeduldig :'D.


    Haha, het is een mooie naam ja :3 dus Jarne, je hebt een mooie naam!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ^
    Bedankt, maar leuk geprobeerd. Nee


    Queer zijn is gewoon alles

    LacieChan schreef:
    (...)

    Haha, het is een mooie naam ja :3 dus Jarne, je hebt een mooie naam!

    Weet je wat? Laten we hem er lekker mee pesten, haha. Jarne, je hebt een mooie naam!
    Nee, grapje.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!) Cozart
    • Echte naam: Lisa
    • Leeftijd: 12, over 3 weken 13.
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]


    Ik heb m'n broertje geprobeerd eruit te knippen, maar nu zie je alsnog zijn hoofd.

    • Innerlijk: Ik ben een meisje dat heel rustig kan zijn, maar soms ook weer van die momenten heb dat je mij aan de andere kant van de straat zelfs kan horen. Snel boos wordt ik niet echt. Geïrriteerd wel. Vaak zeg ik hardop wat ik van iemand denk, zonder erbij na te denken. Ik schrik nogal snel. En dan bedoel ik ook echt snel. Ik ben al een aantal keer van de domste dingen geschrokken; mijn kussen, een druif en een tomaat. Ik kan geen twee seconde stil zitten. Er is nog echt een manier waarbij ik goed sta of zit. Mijn humor zal niemand ooit snappen. Vrienden vragen aan wel eens aan mij of ik niet gek word van mezelf. Concentreren is iets wat ik echt niet kan. Meestal ben ik met honderden dingen tegelijk bezig.
    • Extra: Ik ben een Directioner en doe aan ritmisch gymnastiek waardoor ik vrij lenig ben.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 20:30 ]


    Do what people say you can't.