• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    • Huidige usernaam: LacieChan
    • Echte naam: Maxime
    • Leeftijd: 14

    • Uiterlijk:

    (de enige fatsoenlijke foto die ik heb is met straightened haar)
    Bruine krullen tot halverwege mijn rug en een schuine bles, blauwe ogen, 1 meter 70. Beetje basis. Oh, en ik draag voornamelijk gothic of emo kleding.
    • Innerlijk: Vanaf buiten zie ik er uit als iemand die niet over zich laat lopen en dat laat ik ook niet gebeuren. Mijn hobby's zijn dansen - ik doe dan ook al 10 jaar ballet, schrijven, tekenen, muziek luisteren, lezen en chatten. Ik heb een heel raar gevoel voor humor en ben lichtelijk sadistisch en heb leedvermaak.
    Ik ben op de basisschool gepest en dat laat ik nu niet zo snel meer gebeuren. Ik ben gewend om alleen te zijn, omdat mijn vrienden allemaal van Quizlet zijn en niet al te dicht bij mij in de buurt wonen. Op school heb ik wel een vriendin, maar dat is weer anders.
    Ik zit nu in T3B, de derde klas van het Tweetalig VWO bij mij op school en ik moet van het jaar profiel kiezen. Later zou ik graag iets met moordzaken oplossen doen. Daarom wil ik graag Forensisch Onderzoek studeren.

    • Extra: Ik praat een beetje Zeeuws, aangezien ik een Zeeuw ben. Ik ben een Potterhead, luister heel veel naar metal en rock bands en ik hou van Monster Energy

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 6:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik reserveer mezelf, lol.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    • Huidige usernaam: Arratay
    • Echte naam: Als ik die ga opnoemen zijn we morgen nog bezig. Laten we 't maar gewoon houden op Brooke.
    • Leeftijd: Zeventien jaar, achttien november achttien
    • Uiterlijk: -
    • Innerlijk: Uh.. Ik ben een meisje die eigenlijk wel aardig is als je me bevalt. Zo niet dan moet je dekking zoeken om wordt je overladen met kritisch commentaar en een hele hoop sarcasme. Door wat er allemaal vroeger is gebeurd vertrouw ik mensen niet meer en dat zal ik ook nooit meer doen. Eigenlijk ben ik psychisch niet helemaal in orde (:'D) en dus kick ik op zo'n beetje alles wat pijn doet. Voor de rest kan ik ook wel heel lief zijn, hoor ^^. Harteloos ben ik heus niet. Alhoewel dat heel gaaf zou zijn. Elke dag sterf ik een beetje van de honger omdat mijn arme maag nooit genoeg heeft. Meestal ben ik te vinden bij mijn familie waar ik heel erg om geef sinds een verlies. Thuis ben ik eigenlijk een tweede moeder, met alle overbezorgdheid over mijn broertjes en zusjes. Mensen helpen doe ik heel erg graag. Door mijn woede problemen heb je wel eens kans dat ik tegen je uitval bij een kleine discussie, natuurlijk niet op het internet. Half Nederlands en half Amerikaans maakt mij een halfbloedje waardoor ik thuis meer Engels spreek dan Nederlands en ik moeite heb met Algemeen Beschaafd Nederlands. Weet je wel hoe moeilijk het is om jezelf te beschrijven? :<.
    • Extra: Ik ben een enorm belieber en ook een potterhead. Plus ik ben opgegroeid met The Beatles, Queen, KISS enzovoorts dus daar ben ik ook heel erg fan van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik reserveren? Ik heb niet zoveel ervaring voor RPG's - maar heb er wel eerder aan meegedaan - en ik vind dit echt wel een leuk idee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wunjo schreef:
    Ik reserveer mezelf, lol.


    + leuk idee. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arratay schreef:
    Whoop, kan ik meedoen? Een innerlijk van jezelf schrijven is erg moeilijk o_o.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik maak de rol liever aan in de derde persoon, dat schrijft ietsje gemakkelijker.
    • Huidige usernaam: Chocolata.
    • Echte naam: Lotta. Wordt soms "Lola" of "Lotte" door vrienden genoemd.
    • Leeftijd: Twaalf jaar, al heeft ze daar een hekel aan; ze was liever wat ouder geweest.
    • Uiterlijk:


    Lotta is ongeveer 1m60 groot en heeft donkerbruin haar. Haar oogkleur lijkt constant te verschillen, afhankelijk van het licht, maar het lijkt een beetje op grijsbruin. Ze heeft een behoorlijk bleke huid.
    • Innerlijk:
    Lotta is een erg gevoelig meisje dat zich soms iets veel te persoonlijk opvat. Ze heeft soms moeite met sarcasme te herkennen en denkt daarom dat het kwetsend bedoeld is; dat komt waarschijnlijk omdat ze vroeger een beetje gepest werd. Als het om discussies gaat, is Lotta echter heel erg koppig: ze wil absoluut haar gelijk halen. Afgezien van dat is ze best wel aardig tegenover anderen, soms ook iets té aardig.
    Lotta is lichtelijk computerverslaafd en erg lui, maar geeft dat dan ook eerlijk toe. Ze hecht heel veel waarde aan eerlijkheid en heeft daarom ook iets tegen censuur en eufemismen. Ze zal dan ook nooit tegen je liegen, tenzij het echt niet anders kan (of als ze verrader moet zijn (; ).
    • Extra: Lotta leidt aan diabetes type één, wat erg jammer is voor haar vrienden met naaldfobieën.
    Ze is een enorme Potterhead en Directioner en shipt Dramione, Nevuna en Perciver.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 9:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik reserveer mezelf.


    26 - 02 - '16

    • Huidige usernaam: Inside.
    • Echte naam: Melissa.
    • Leeftijd: 14.
    • Uiterlijk:


    • Innerlijk:
    • Extra:

    Innerlijk en extra komen nog.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wunjo schreef:
    Ik reserveer mezelf, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    • Huidige usernaam:
    Asmodeus
    • Echte naam:
    Laura
    • Leeftijd:
    18

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:
    Damn, hoe kun je iets over jezelf schrijven? Ik ben af en toe een ontzettende idioot die iedereen lastigvalt met dingen die nergens over gaan. Soms kan als een bitch uit de hoek komen, maar daar ben ik vrouw voor. Ik hou van sporten en doe dus ook een sportopleiding.
    • Extra:


    Ik ben gemeen xoxo

    Huidige usernaam: Maven
    • Echte naam: Erieka
    • Leeftijd: 17 (over 2 maanden wordt ze 18)
    • Uiterlijk:



    Erieka heeft halflang haar dat donkerblond van kleur is. Ze gebruikt vaak een stijltang om het stijl te krijgen. Veel make-up gebruikt ze op zich niet. Ze maakt voornamelijk haar ogen op door er met oogpotlood een zwart randje onder te maken en de voor de rest maakt ze het af met een klein beetje mascara. Erieka kleedt zich vaak zwart en is daardoor ook goed te herkennen. Ze draagt altijd dezelfde sneakers van Puma, groen/zwarte sneakers met witte veters, en af en toe een bril. Dit is een zwarte/bruine bril. Zoals op de eerste foto te zien is. Erieka heeft vaak de neiging om op foto's gekke bekken te trekken of raar te kijken. Ze kan echter af en toe ook wel serieus zijn. Dit zegt ook weer deels wat over haar karakter. Erieka heeft een slank tot normaal figuur, super slank is ze niet, en is niet zo super lang. Ze is slechts 1 meter 72 lang, maar daar is ze blij mee. Erieka had een piercing in haar neus, maar die heeft ze eruit gehaald omdat ze er zat van was. Nu heeft ze enkel gaatjes in haar oren, maar daar doet ze ook bijna nooit iets in omdat ze zich eraan irriteert. Mensen hebben ook vaak de neiging om te zeggen dat ze er schattig uitziet, maar zelf vindt ze van niet.
    • Innerlijk: Erieka is een meisje met een gebruiksaanwijzing mede door haar autisme. Ze heeft p.d.d.- n.o.s , iets waar haar in het dagelijks leven enorm dwarsboomt. Erieka kan totaal niet goed tegen stress en kan bij het minste of geringste beetje stress alle controle en concentratie verliezen. Ze is erg onzeker van zichzelf, maar probeert dit zoveel mogelijk te verbergen met een neppe glimlach of het oh zo veel voorkomende 'neutrale' gezicht. Ze kan haar emoties op sommige momenten compleet uitschakelen en bikkelhard zijn. Dit doet ze om zichzelf tegen verdriet te beschermen. Dit leerde ze toen ze gepest werd toen ze jonger was. Erieka heeft een groot inlevingsvermogen en probeert altijd iedereen naar de zin te zijn, ook al lukt dit haar niet altijd. Ze is ook erg behulpzaam en wil andere mensen graag zoveel mogelijk helpen. Het probleem is dat ze hier enorm in vast kan komen te zitten en de schuld dan teveel bij zichzelf zoekt. Ook kampt Erieka al enkele jaren met een dysthyme stoornis, een soort depressie, waar ze nog steeds niet overheen is. Ze kan daardoor vaak moeilijk besluiten maken. Ze probeert optimistisch te zijn, maar is negen van de tien keer toch een enorme pessimist. Ze heeft soms suïcidale gedachten en dagen dat ze om niks kan huilen, dat zelfs een potje Candy Crush verliezen al teveel is. Erieka is ook een enorme dierenvriend. Ze is dol op haar kat Pom die ze als steun en toeverlaat ziet.
    • Extra: Erieka hoopt ooit nog een tatoeage te zetten als ze van haar dysthyme stoornis af is, maar voorlopig lijkt er nog geen eind aan te komen.


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo schreef:
    Gaat de story dan niet door?

    PS ik ga er even over denken

    Het gaat door!! Alleen wou ik ook een RPG over doen :P


    -

    Wunjo schreef:
    Ik reserveer mezelf, lol.


    Do what people say you can't.

    Huidige usernaam: Rey
    Echte naam: Gail.
    Leeftijd: 17

    Uiterlijk: -
    Innerlijk:Mijn naam is dus Gail en ik ben 17 jaar oud. Ik ben geboren op Curacao en woon daar ook mijn hele leven lang. Ik ben niet van plan om ooit te verhuizen want ik ben teveel aan mijn eilandje gehecht. Ik kan best aardig zijn, maar moet je me eenmaal boos krijgen, ben ik echt heel gemeen. Ik ben nu eenmaal introvert. Verder laat ik nooit merken wat ik nu precies denkt. Ik hou van schrijven en vooral lezen. Het is een manier om het wereld om me heen even te vergeten en voor heel even iemand anders problemen leven.

    Extra: Directioner & Tribuut & Black Star.


    -