• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?

Rollen:

Harry Edward Styles | Script.
    Louis William Tomlinson | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Walsh.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge / Gimlas.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Lipari.

Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Barricades.

Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

Het begin:
    Met zijn allen komen ze aan bij het huis en iedereen stookt elkaar op om naar binnen te gaan.

- We hebben geloot wie straks als eerste de artikelen vind over het meisje, er is uitgekomen dat Harry dat is.

[ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:20 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Niall Horan

Lachend slaat Zayn zacht met zijn hand op mijn schouder. "Je weet dat, dat niet werkt bij mij,' zegt hij. Ja, dat weet ik. Zayn is een van de weinige die er tegen kan. "Zullen we maar met Harry mee gaan?" Ik kijk hem aan en een brede glimlach komt op mijn gezicht te staan.
    "Gaan we dan eten?" Vraag ik aan hem en gelijk ben ik wat vrolijk en kijk hem verwachtingsvol aan terwijl ik weer van mijn ene been naar mijn andere begin te springen. Ik voel mijn buik weer rommelen en hou mijn hand ertegenaan.
    "Kom Zayn, we gaan met Harry mee. En dan gaan we eten!" Zeg ik tegen hem en trek hem mee, achter Harry aan. Terwijl ik niet kan wachten tot ik eindelijk kan eten.

"Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

Harry Styles.
    Niall kwam ook naar binnen en kwam bij ons staan. "Kom, we moeten wat gaan eten! I'm starving!" Voordat ik uberhaupt kon reageren was Niall alweer naar Zayn verdwenen en ik schudde lachend mijn hoofd. Ook Louis kon zijn glimlach niet onderdrukken. Een schatje is het toch. "Waarom ken je me toch zo goed? Dan is de lol er snel vanaf en dan ga je me straks vervelend of niet leuk vinden, omdat ik voorspelbaar ben dat wil ik niet, Hazz." Louis trok een pruillipje en ik grinnikte zachtjes. "Saai ga ik je nooit vinden, Lou, absoluut niet." Ik gaf hem een kneepje in zijn hand en knipoogde naar hem. "Ik ga wel mee," zei Louis en ik glimlachte om hem vervolgens ook de eerste trede op te trekken. Ik hoor Zayn en Niall tegen elkaar praten en niet veel later staan ze ook bij mij en Louis. "Nah, gaan wij dan met z'n vieren naar boven of wil er nog iemand mee?" Dat laatste was meer naar diegene die nog buiten stonden, bedoeld.

[Quatorze > Barricades.
    Ik wacht nog even met reageren, omdat het nu weinig zin heeft.]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Louis Tomlinson
    Harry grinnikte zacht door mijn, wat dramatisch moest klinken, woorden. Ik stak mijn vinger naar hem uit en staarde hem heel serieus aan. Toch opende ik mijn mond nog niet en dat gebeurde al helemaal niet meer toen de krullenbol zijn mond weer opentrok. "Saai ga ik je nooit vinden, Lou, absoluut niet." Mijn hand liet ik weer zakken terwijl een zachte grinnik zijn mond verliet. 'Je bent een schat, Hazz, echt waar,'
    Het duurde niet lang voor ik naast hem op de eerste trede stond en zijn hand losliet, om vervolgens beide armen om hem heen te slaan. Het voelde een stuk veiliger en daarbij verdiende de jongen ook wel een knuffel. Mijn blik liet ik door het huisje glijden, om deze uiteindelijk te laten eindigen bij Zayn en Niall die bij ons stonden. 'Gezellig, het is ook goed om te zien dat er toch nog een paar de stap aandurven.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Styles.
    Louis stak zijn vinger naar me uit en ik had heel even de neiging om erin te bijten, maar laten we dat maar niet doen... "Je bent een schat, Hazz, echt waar," Louis liet mijn hand los en ik sloeg mijn armen over elkaar. "Tss, alsof ik dat niet weet. Ik ben de beste van iedereen hier. Nee, grapje, jij bent natuurlijk de beste." Ik prikte Louis in zijn wang en voelde algauw zijn armen om de mijne heen en glimlachend plaatste ik die van mij om zijn middel. Ik zag hoe Louis door het huisje heen keek en automatisch verstrakte mijn grip zich wat. "Gezellig, het is ook goed om te zien dat er toch nog een paar de stap aandurven." Ik was het eens met Louis dus het enige wat ik deed was m'n duim op steken naar Zayn en Niall.

Louis Tomlinson
    Harry sloeg zijn armen over elkaar. "Tss, alsof ik dat niet weet. Ik ben de beste van iedereen hier. Nee, grapje, jij bent natuurlijk de beste." Hij prikte in mijn wang terwijl ik alleen mijn armen om hem heen sloeg. Ik ging deze discussie niet opnieuw aan met de krullenbol, want die was al vaak genoeg voorgekomen. Daarbij rolde er uiteindelijk ook steeds weer dezelfde woorden aan het einde over onze lippen.
    Het duurde niet lang voor ik zijn armen ook om me heen voelde en als automatisme kroop ik nog iets dichter naar hem toe. 'Soms is het makkelijk om iemand te vinden die je beschermt.' mompelde ik bijna onhoorbaar. Iets wat volgens mij okk wel nodig was, wat ik zo zag.

(Sorry kort, maar ik moet naar de les. )

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Styles.
    Ik gllimlachte kort toen Louis niet reageerde, hij wist toch al wel wat er zou gebeuren. Louis kroop nog wat dichter naar me toe en mijn armen kropen iets omhoog. "Soms is het makkelijk om iemand te vinden die je beschermt," mompelde Louis, maar ik kon het bijna niet verstaan. "En daar heb je mij voor, natuurlijk." Een glimlach speelde opnieuw rond mijn lippen, voordat ik opnieuw naar de rest keek. "Nah, gaan jullie mee naar boven? Of kijken we eerst hier beneden?" Over Louis was ik niet zo bang, die zou mij toch wel overal waar ik ging hier in dit huisje volgen. Mij leek het leuker om eerst boven te kijken en dan beneden, maar goed, misschien lag dat bij de rest anders.

Zayn Malik
    "Ja, ja, daarna krijg je eten," lach ik als antwoord op Niall. "Al denk ik niet dat hier binnen veel eetbaars is, dus je zult moeten wachten." Ik haal verontschuldigend mijn schouders op. Als ik even opzij kijk zie ik dat Harry en Louis gearmd aan het praten zijn. Het gesprek kan ik niet horen, maar aan hun gezicht te zien, is het leuk. Harry kijkt afwachtend naar de rest. "Nah, gaan jullie mee naar boven? Of kijken we eerst hier beneden?"
    "We kunnen wel eerst boven gaan?" stel ik dan voor. "Of ben je bang, Haz?" voeg ik er grinnikend aan toe. Harry is volgens mij niet iemand die snel bang is. Niet dat ik weet, tenminste.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Harry Styles.

Al snel krijg ik reactie van Zayn, ik was heel even bang dat iedereen me zou gaan negeren. "We kunnen wel eerst naar boven gaan?" Stelt Zayn voor. "Of ben je bang, Haz?" Ik laat Louis ietsjes los en kijk Zayn aan. "Absoluut niet, waar zie je mij voor aan? Jij misschien dan?" Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik pakte Louis' hand vast, waarna ik de eerste tredes op de trap begon op te lopen, Louis met me mee trekkend. Zayn en Niall zouden wel volgen, Zayn sowieso omdat hij het nu had voorgesteld. Ik was benieuwd wat voor troep we allemaal zouden aantreffen.

Zayn Malik
    "Absoluut niet, waar zie je mij voor aan? Jij misschien dan?" reageert Harry op mijn plagende vraag.
    "Natuurlijk niet." Mijn rechtermondhoek krult iets omhoog. Ik lieg. Harry pakt Louis' hand vast en loopt de eerste tredes van de trap op. Ik werp kort een blik op Niall. Hij zou wel mee lopen. Zonder verdere twijfels loop ik achter Harry en Louis aan. Sommige treden kraken onder het gewicht van mijn voeten. Niks aan de hand. Dit is gewoon een oud, vervallen huis. Waarom zou ik eigenlijk bang zijn? Met een diepe zucht kijk ik om. "Komt de rest ook nog, of wat?"

Harry Styles.

"Natuurlijk niet." Zijn rechtermondhoek krult iets omhoog en ik wist niet of ik hem moest geloven of niet. Maar waarom zou Zayn bang zijn? Uiteindelijk kwamen we boven aan, waar ik nog steeds Louis hand vast hield. "Komt de rest ook nog, of wat?" Vroeg Zayn en ik haalde mijn schouders op. "Ik had wel verwacht dat Aurora en Jade met ons mee zouden gaan, die vinden spanning ook helemaal geweldig, maar goed, je weet het maar nooit. Misschien verschijnen ze ineens achter je. Welke deur zullen we als eerste openen?" Met een glimlach keek ik Zayn aan, terwijl ik vier dichte deuren zag. Met een heleboel spinnenrag om en rond de deurklink.

Zayn Malik
    Hij haalt zijn schouders op. "Ik had wel verwacht dat Aurora en Jade met ons mee zouden gaan, die vinden spanning ook helemaal geweldig, maar goed, je weet het maar nooit. Misschien verschijnen ze ineens achter je. Welke deur zullen we als eerste openen?" zegt hij glimlachend, kijkend naar vier gesloten deuren.
    "Ja, dat had ik ook verwacht. Maar ja, we zien wel." Nu werp ik ook een blik op de deuren. "Laten we maar gewoon bij de eerste beginnen?" zeg ik met vragende ondertoon. Ik zet vast een paar stappen richting de deur, al ben ik niet van plan deze te openen. Dat laat ik maar aan één van de anderen over.

Harry Styles.

"Ja, dat had ik ook verwacht. Maar ja, we zien wel." Zegt Zayn, waarna ik zijn blik richting de deuren zie gaan. "Laten we maar gewoon bij de eerste beginnen?" Zegt hij met vragende ondertoon en ik knik. Zayn zet een paar stappen richting de deur, maar is niet van plan 'm te openen. En aangezien ik het er gewoon vies uit vind zien... "Heeft een van de dames misschien een zakdoekje?!" Schreeuw ik richting beneden. Niet dat ze het zouden horen, maar goed het is natuurlijk ontzettend vies. "Of anders jij, Zayn?" Ik zag hem er wel voor aan. Gek genoeg.

Zayn Malik
    Aan Harry's gezicht te zien is hij ook niet van plan de deur te openen. "Heeft een van de dames misschien een zakdoekje?!" schreeuwt hij vervolgens naar beneden. Een zachte grinnik verlaat mijn mond. Harry richt zich tot mij. "Of anders jij, Zayn?" Ik fronste mijn wenkbrauwen. Ik mag dan ijdel zijn, maar zó ben ik nou ook weer niet. "Nee, en jij? Of Louis?" kaats ik de vraag dan terug. Hoe het er nu uit ziet, zullen we hier nog even blijven staan, voor een ongeopende deur. Omdat we allemaal niet willen. Ik schudde glimlachend mijn hoofd. Het was best triest.

Harry Styles.

Zayn fronste zijn wenkbrauwen. "Nee, en jij? Of Louis?" Zei hij en ik schudde lachend mijn hoofd. "Ik niet, maar wie heeft Lou wel wat." Ik prikte de jongen in zijn wang, waarna ik terug naar Zayn keek. Ik liet Louis' hand los en zetten een paar stapjes richting Zayn, waarna ik hem een klein duwtje gaf, zodat hij dichter bij de ongeopende deur kwam. Een grinnik verliet mijn mond, om vervolgens Louis' hand weer vast te pakken, zodat Zayn bij mij niets uit zou kunnen halen. Ik wilde gewoon even wat leven in de brouwerij brengen.