• Ik verveel me echt zo hard, en ik zou graag een goed lang verhaal lezen. Over wie, maakt niet uit, zolang het origineel, lang en liefst zo min mogelijk met schrijffouten. x


    cupcake unicorns

    Misschien is mijn Unforgetable love wat? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn storie 'A Soldier's Promise' ?


    Not all those who wander are lost.

    Rum schreef:
    Misschien is mijn Unforgetable love wat? (:


    Ze vraagt om stories met zo min mogelijk schrijffouten, in jouw titel zit er alleen al één :3

    Unforgettable

    OT: Eh, misschien Can't Fight These Feelings, die nu in de top staat?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:57 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ze vraagt om stories met zo min mogelijk schrijffouten, in jouw titel zit er alleen al één

    Unforgettable

    OT: Eh, misschien Can't Fight These Feelings, die nu in de top staat?


    Nou pardon hoor, is me nog nooit opgevallen dat er een fout instond. Jezus zeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Nou pardon hoor, is me nog nooit opgevallen dat er een fout instond. Jezus zeg.


    Sorry, 't was niet gemeen bedoeld.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ze vraagt om stories met zo min mogelijk schrijffouten, in jouw titel zit er alleen al één :3

    Unforgettable

    OT: Eh, misschien Can't Fight These Feelings, die nu in de top staat?


    Het is wel erg gemeen, om het zo te verwoorden. Daarbij, schrijft Rum héél goed, dus is het gemeen om zo'n vooroordeel te plaatsen.
    Maar goed, je kunt mijn story lezen over Draco? Het is mijn enige story, waar ik veel tijd in steek, elke dag plaatst ik wel wat + ik controleer altijd zes keer het deel wat ik post, voor fouten! (:

    Love In New York, het is wel een Bill Kaulitz love story :)


    If you can dream it, you can do it.

    Het is een lovestory met al 38 chapters, dus ik denk dat je dan wel even vooruit komt?


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    The Polyjuice Potion Enigma[Viktor Krum]
    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?


    Hij heeft nu 60 hoofdstukken, vast wel lang genoeg ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 22:27 ]