• Zijn er om je rot te laten schamen voor jezelf. Vandaag heeft mijn 'fotograaf' een record gebroken, door de slechtste foto ooit van me te maken. Ik vraag me af of ze me niet meteen het land uit zullen gooien als ze deze foto's zien, lol. Wat verschrikkelijk zeg. :')
    Hebben jullie ook (meestal) hetzelfde probleem?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)


    -

    Yay, alle foto's waar ik dus op sta zijn lelijk. Er is maar één foto voor school die goed was, maar dat was eeuwen geleden en met mn zusje. -.-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)

    HAHA, welkom bij de club. :"D
    Bij ons is het de schoolfotograaf, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De schoolfoto graag is echt erg. Stond er dit jaar echt niet op.
    Anyway, ik heb een paar jaar geleden voor mijn id een foto moeten maken, en die foto is echt erg. Ik ben heel veel veel veranderd en op die foto lijk ik net een lijk. Dus altijd als we gaan stappen of ergens waar ik mijn id moet laten zien zeg ik: 'Kijk niet naar m'n foto!'


    <3

    Zo is de schoolfoto bij ons altijd, echt, verschrikkelijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uneventful schreef:
    HAHA, welkom bij de club. :"D
    Bij ons is het de schoolfotograaf, lol.


    i put the fun in funeral

    ik weet wat je bedoeld. Meestal denk ik elke keer: deze keer komt het goed!
    en dat heb ik een mooie lach en dan moet ik weer breder lachen. Gevolg: ik sta erop als een giechelende stonede aap
    en bedankt schoolfotograaf.
    die van mijn id is niet zo heel slecht, alleen een beetje oud.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    hekel aan die man. Hij gaat flauwe grapjes maken over taarten en apen. Halow we zijn geen 8 hoor we zijn derde jaarsxD Ja ik sta er mega lomp op elk jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn schoolfoto van de vierde klas is écht leuk. Klinkt misschien vreemd maar m'n haar zit daar helemaal goed, het licht valt precies mooi op m'n make-up en mijn lach was ook prima. Maar de rest van de schoolfoto's.. let's not talk about that.


    It's time to be happy again.

    -kijkt naar id-

    Dude, ik lijk op die foto een drugsverslaafde zo stoned kijk ik..
    Foto was s'ochtend + ik moest me bril af zetten -.-

    Laten we maar niet praten over de andere foto's


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, dat heb ik altijd :'D Ik kan niet neplachen, dus het ziet er niet uit, haha. Mijn ID valt wel mee, want daar mocht ik niet op lachen, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vind maar eens één foto waar ik goed op sta. Kun je lang zoeken.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?