• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aurae schreef:
    | Ik wil ook wel Scorpius overnemen, maar dan wil ik wel z'n faceclaim veranderen. :Y) |


    [Is goed. Dat is handiger aangezien Maerwynn en Scorpius vrienden zijn en anders speelt BarnOwl ze allebei. Ik zet het erbij.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Is goed. Dat is handiger aangezien Maerwynn en Scorpius vrienden zijn en anders speelt BarnOwl ze allebei. Ik zet het erbij.]



    [Dat is inderdaad dan handiger ;D]

    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~ Ravenklauw ~ `1e jaar

    De jongen begint meteen druk te vertellen over de afdelingen, zwerkbal -een of andere sport op bezemstelen- en over Harry Potter.
    'Dus jij bent familie van Harry Potter?' vraag ik. Ik zie links en rechts mensen opstaan en naar de uitgang lopen, dus ik besluit hetzelfde te doen. Ik hoor ergens: 'Eerstejaars hierheen!' en kijk naar de jongen. Of in ieder geval naar de plek waar de jongen zat, want ik zie hem nergens meer. Ik haal mijn schouders op en loop naar een slungelige jongen toe die de eerstejaars roept.
    'Ik breng jullie naar de leerlingenkamer' zegt hij. 'Daar zijn jullie slaapzalen en een soort woonkamer. Volg me maar.'
    Ik loop samen met negen andere eerstejaars achter de jongen aan en kijk ondertussen mijn ogen uit. Ik schrik me rot als een schilderij plotseling tegen me begint te praten of als er een geest door de muur komt zweven.
    Na een heel eind lopen komen we aan bij een wenteltrap. We lopen naar boven, waar de jongen met een klopper op een deur klopt. De klopper begint zacht te praten.
    Een heel ingewikkeld raadsel. De lange jongen kijkt ons grijnzend aan.
    'Elke keer als je de leerlingenkamer in wilt moet je een raadsel oplossen. Als het je niet lukt, moet je wachten tot er iemand komt die het wel weet.'
    Geweldig. De jongen geeft het antwoord, en de deur zwaait open. Mijn mond valt half open als ik de leerlingenkamer zie. Het plafond is beschilderd met sterren, op de vloer ligt een groot, donkerblauw tapijt, tegen de muren staan boekenkasten en hier en daar een paar stoelen en tafels. De jongen wijst de weg naar de slaapzalen -de trap op tegenover de deur, dan de eerste kamer links- en praat dan verder met een paar mensen die op de stoelen zitten.
    In de slaapzaal staan vijf hemelbedden. Ik spring op het achterste bed en zie dat mijn spullen al naast mijn bed staan. Ik klets nog een tijdje met George, de jongen die in het bed naast me slaapt, en doe dan mijn ogen dicht, om vervolgens in een diepe slaap te vallen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:08 ]


    -

    Aaargh ben ik te laat?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    Aaargh ben ik te laat?


    [Om mee te doen? Nope, je kan nog een rol aanmaken in het rollentopic.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roxanne
    'Goed plan.' zegt Teddy. Ik sta op en loop met hem mee. In de massa van leerlingen zie ik Victoire op ons af komen. 'Hey Teddy.' Glimlacht ze. 'Nog lekker gegeten?' ze knipoogt enorm overdreven. Ik trek mijn wenkbrauw op. Zijn ze nou een stelletje? Want anders is het heel stom als ik er bij blijf staan. Daarnaast lijkt ze me te negeren. 'Uhm, ik laat jullie wel alleen.' zeg ik schouderophalend waarna ik weg loop. 'Hee Roxy!' hoor ik dan en ik draai me om. Daar staat Joey, een jongen die vorig jaar ook bij mij in het zwerkbalteam zat. 'Hey.' glimlach ik. 'Ik hoorde dat je aanvoerder bent geworden.' Joey wijst op mijn aanvoerdersbadge. Ik knik trots. 'Dat klopt.' Joey grijnst. 'Ik ga dit jaar weer mee doen met de try-outs, als jager. Ik mag toch wel in het team he?' zegt hij grijnzend. Ik glimlach. 'Hmm, ik weet het nog niet.' zeg ik plagerig. 'Er lopen vast veel betere jagers rond.' Joey kijkt me quasi-boos aan. 'Zonder mij in het team winnen jullie niet hoor.' Ik grinnik. 'Tuurlijk mag je weer in het team.' We lopen naar de leerlingenkamer waar ik naar mijn eigen slaapzaal ga.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    speechlesss schreef:
    (...)
    hahaha okeey, zal ik haar op jou afsturen of...

    Misschien is het handiger als we elkaar morgen meeten, dan gaat Jared nu slapen


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Jared Colin Rhine
    Ik vertrok naar mijn kamer en trok mijn hutkoffer open. Daar haalde ik meteen mijn pyjama uit en ging op mijn bed liggen met mijn boek. Ik kon me alleen niet concentreren op het boek, niet omdat er meer mensen in de kamer waren, maar omdat mijn gedachten steeds afdwaalden naar het bal. Iedereen had het er al over en ik had al een beetje een idee wie ik wilde vragen. Emma. Ze leek alleen erg populair bij de jongens te zijn, én was nog steeds helemaal James. Ik kneep even in mijn boek en bedacht hem weg te leggen. Emma zou het toch wel begrijpen? Als ik haar mee vroeg. Ik legde mijn boek in mijn nachtkastje en kroop onder de dekens. Morgen zou ik haar wel opzoeken, en anders overmorgen, of de dag daar na. Zo snel zou ze niet gevraagd worden, toch?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Maerwynn Dacre
    'Ja, er komt een bal rond December. Ter ere van 20 jaar vrede.' zegt hij en een grijns verschijnt bij mij gelijk, 'Een bal? ik hou van bals, weet jij al wie je mee gaat vragen?' zeg ik iets te enthousiast. De leerlingen staan op om naar hun leerlingenkamers te gaan net zo goed als de leraren ik onderdruk even een geeuw en kijk dan Albus aan.
    'Kom je mee naar de leerlingenkamer?' vraag ik en ik sta alvast op.

    Albus
    'Een bal? ik hou van bals, weet jij al wie je mee gaat vragen?' zegt Maerwynn enthousiast. Er staan ondertussen al veel leerlingen op om naar de leerlingenkamer te gaan. 'Kom je mee naar de leerlingenkamer?' vraagt Maerwynn dan en ze staat op. Ik knik en loop met haar mee naar de leerlingenkamer. 'Ik heb geen idee wie ik ga vragen.' zeg ik zuchtend. Terwijl ik dat zeg bedenk ik me dat ik misschien Maerwynn mee kan vragen. Maar die wilt vast niet met iemand die een jaar jonger is. Of ze wilt met Scorpius. Ik zie nog wel, misschien dat ik haar later vraag. 'Weet jij al wie je gaat vragen?' vraag ik dan nieuwschierig. We staan ondertussen voor de leerlingenkamer en ik bedenk me dat dit het begin van het jaar is en ik het wachtwoord dus niet weet. 'Uhm, weet jij het wachtwoord toevallig?' vraag ik aan Maerwynn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    'Dus daarom wil ik in het zwerkbalteam, en als dat ik niet goed genoeg ben gooi ik mijn charmes in de strijd bij de aanvoerder' vertelde Lauren vrolijk. We zaten op onze hemelbedden en gooide een kussentje over. Shit, James was aanvoerder en als Lauren haar charmes in de strijd gooide... Dan kon ik het wel vergeten. 'Ik denk niet dat je dat moet doen Lau, James is daar niet gevoelig voor' zei ik en ik wist eigenlijk niet of ik loog of niet. Ze haalde ongeïnteresseerd haar schouders op. 'Hij laat die nieuwe Franse sowieso in het team, alle jongens hebben verdomme een zwak voor Franse meisjes' zei Lauren geërgerd. Ik knikte instemmend, dat klopte ook gewoon.. Robin was ook meerdere keren gevallen voor Franse meisjes.
    'Eloise is wel aardig hoor Lau! Zij kan er ook niks aan doen dat ze Frans is' zei ik feller dan ik wilde. 'Sorry hoor' mompelde Lauren en ving behendig het kussen dat ik naar haar toe gooide. Morgen, morgen moest James me vragen anders moest ik met een of andere loser. Of ik kon met Jared, maar hij is mijn beste vriend! Nee, ik wilde niet met Jared, het werd tijd dat hij een vriendin kreeg.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [alvast mt, hoe moet ik eigenlijk starten met Cato?]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:02 ]


    May StarClan light your path.

    Maerwynn Dacre
    'Ik heb geen idee wie ik ga vragen.' Zegt hij en hij zucht .
    'Weet jij al wie je gaat vragen?'
    Ik kijk even bedenkelijk Albus is wel een lieve en leuke jongen hem kan ik misschien wel mee vragen, of Scorpius ook een aardige en leuke jongen, het enigste... ze zijn allebei een jaar jonger, maar wel de enigste twee waar ik echt mee omga en zo. Maar ach het is maar een jaar lager wie gaat daar nou ophef over zitten maken? dan kijk ik glimlachend Albus aan. 'Nee, ik weet het nog niet.' Ik wil toch eerst goed nadenken maar het word waarschijnlijk wel zeker Albus of Scorpius.
    'Uhm, weet jij het wachtwoord toevallig?'
    Ik denk even diep na.
    'Om heel eerlijk te zijn, ik weet het ook niet. Misschien zuiverbloed, snake, Zwadderich. Uhm... nee heb geen idee.'

    Albus
    'Om heel eerlijk te zijn, ik weet het ook niet. Misschien zuiverbloed, snake, Zwadderich. Uhm... nee heb geen idee.' zegt Maerwynn. Ik zucht. 'Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten.' Vlak na dat ik dat heb gezegd komen er twee klassenoudsten aan met alle eerstejaars. 'Sisseltong.' zegt het klassenoudste-meisje en ze stappen de leerlingenkamer binnen. Snel ga ik achteraan. Het nadeel van deze leerlingenkamer is dat het meestal best koud is. Of ik stel me gewoon aan. Het komt vast omdat we in de kelder zitten. Ik draai me om naar Maerwynn. 'Ik ga slapen, welterusten.' glimlach ik waarna ik naar de slaapzaal loop. Ik trek mijn pyjama aan en spring in bed. Ik val bijna gelijk in slaap.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    Nadat mijn eten op was en de tafels op magische manier opeens leeg waren, ontstond er een stroom leerlingen de zaal uit. Ik besloot even rustig te wachten, tot het grootste gedeelte de zaal uitwas, voor ik opstond en de eerste de beste Gryffindor te volgen die ik tegenkwam. Het bleek een vijfdejaars te zijn genaamd Rich en hij was wel aardig. Hij bleek heel veel te weten -zelfs dingen die ik niet wilde weten- over de leraren en ook kon hij mij het wachtwoord vertellen. Verder vond hij het meteen super interessant, toen ik vertelde van Beauxbatons kwam en was hij amper af te schudden. Uiteindelijk kon ik dan toch naar de meisjesslaapzaal voor die vierdejaars glippen, waar ik nog net een gedeelte van het gesprek tussen Emma en nog iemand opving.
    'Hij laat die nieuwe Franse sowieso in het team, alle jongens hebben verdomme een zwak voor Franse meisjes,' hoorde ik de geërgerde stem van de onbekende persoon zeggen. Ik rolde met mijn ogen. Daar was ik dan mooi een uitzondering op, gezien ik gewoon half Brits was en totaal niet leek op de meeste meiden van Beauxbatons. Jammer dat dit persoon wel zo'n beeld van mij had. Ik opende de deur.
    'Eloise is wel aardig hoor Lau! Zij kan er ook niks aan doen dat ze Frans is,' zei Emma precies op dat moment fel en ik grinnikte zachtjes.
    'Sorry hoor,' mompelde het meisje en bij die woorden, stapte ik de slaapzaal binnen.
    'Aangenaam, het Franse meisje,' zei ik haar met een fake-glimlach. 'En bedankt Emma. Iek viend jou tot nu toe ook aardieg.' Ik liep naar het nog onbeslapen bed waar mijn koffers waren gedumpt en viste mijn pyjama tussen alle ingepakte spullen uit, om mij om te kleden, in de badkamer mijn tanden te poetsen en in het beeldige hemelbed te gaan liggen.
    'Slaap lekker iedereen,' was het laatste wat ik zei, voor ik in een diepe slaap viel.


    Happy Birthday my Potter!