• Zoals de mensen die een account op Pottermore hebben het al wel gehoord:
    De house cup wordt binnenkort weer uitgereikt! Ik als Slytherin zijnde hoop dat wij hem natuurlijk weer krijgen.
    Zijn er meer mensen in Slytherin zitten of die een account op Pottermore hebben?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Caffeine schreef:
    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caffeine schreef:
    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x

    + ik moet denk ik een nieuw account gaan maken, haha...

    Ik heb een account sinds 2011, maar had er nog nooit iets mee gedaan. Ben sinds vanochtend weer begonnen en ik zit blijkbaar in Slytherin. :'D

    Caffeine schreef:
    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil een nieuwe aanmaken, maar dan moet ik er wel op letten echt wat mee te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb een account, maar ik ben pro Ravenclaw. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Ik heb een account, maar ik ben pro Ravenclaw. :Y)

    Zolang je maar niet in Hufflepuff zit vind ik het best ;3


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)
    Zolang je maar niet in Hufflepuff zit vind ik het best ;3


    0_0 *runs*


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb het zojuist aangemaakt en blijkbaar zit ik in Slytherin haha :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 15:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aight Hufflepuff gaat de cup winnen!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik! Maar aangezien ik 2 accounts heb, en nu dus in Gryffindor en Slytherin zit.... ben ik onpartijdig haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Caffeine schreef:
    Ja, ik. *O*

    Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer, dus ben er al een hele tijd niet meer op geweest. :x

    + Ik zit in Ravenclaw. Prima, wat mij betreft. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik zit in Gryffindor *O*