• Zoals de mensen die een account op Pottermore hebben het al wel gehoord:
    De house cup wordt binnenkort weer uitgereikt! Ik als Slytherin zijnde hoop dat wij hem natuurlijk weer krijgen.
    Zijn er meer mensen in Slytherin zitten of die een account op Pottermore hebben?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gryffindor gaat winnen bitches :Y) Ik heb al 3 punten binnen gehaald, lol :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Gryffindor gaat winnen bitches :Y) Ik heb al 3 punten binnen gehaald, lol :')

    Ik 29... denk ik. :'D
    Pff ik snap er nog niet zo heel veel van.

    Ik heb met deze cup sinds gisteren 118 punten, geloof ik, niet echt bepaald veel. En 5 punten aftrek omdat mijn ketel ontplofte. x']

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)
    Zolang je maar niet in Hufflepuff zit vind ik het best ;3


    Ik zint in Ravenclaw, lol, en daarbij vind ik Hufflepuff awesome, dus ik ben het niet met je eens; ik gun Hufflepuff zeker een overwinning. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit in Slytherin (:
    Heb redelijk wat punten verzameld door de jaren heen, maar ben tegenwoordig niet meer zo actief.

    Ik zit in Ravenclaw, 3 punten binnengehaald :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zit bij Griffoendor, wij wonnen al eens en kregen een 'background' van de Gryffindor Common room (denk toch dat dat de prijs was).


    I wanna be a wizard!

    Met m'n oude account zat/zit ik in Gryffindor, al is dit account van 2011 en niet meer actief sinds eind 2011. Dus ik ga nu een nieuwe maken en bekijken wáár ik kom. :Y)

    Dus, Hufflepuff heeft gewonnen. :'D
    Slytherin op de tweede plaats, Gryffindor derde en Ravenclaw vierde.

    Draculea schreef:
    Dus, Hufflepuff heeft gewonnen. :'D
    Slytherin op de tweede plaats, Gryffindor derde en Ravenclaw vierde.

    Trololol. Whatcha know about irony?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik, maar ik had geen idee hoe het nou werkte en was niet goed in die spelletjes (waren er spelletjes? Ja toch?) Dus toen ben ik maar weer weggegaan c:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 22:11 ]


    Miep

    Ik heb het gedaan, maar ik snapte het niet. Ik zat bij die beta groep maar toen ik uiteindelijk niet meer verder kon vond ik het saai worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BULLSHIPPER schreef:
    Zolang je maar niet in Hufflepuff zit vind ik het best ;3

    Haha, why?


    Chaos is a ladder.

    Ik was wel actief op Pottermore toen het net begon, maar ik heb er al 43844327 jaar niks meer mee gedaan :'D Ik was ook een Slytherin trouwens ^^


    Caution first, always.

    Ik zit in Slytherin =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn afdeling heeft lekker gewonnen (A)
    Hufflepuff aan de macht! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.