• Naam: Iris
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Ede, Gelderland
    Kort iets over mezelf: Ik speel momenteel al 6 jaar akoestische gitaar, schrijf ook mijn eigen muziek. Ik doe aan fitness, heb hiervoor aan veel verschillende sporten gedaan, en ookal leek hockey me nu erg leuk, ik vind mezelf nu een beetje te oud om daar nog mee te beginnen. Ik volg het tweetalige VWO, en zit nu in mijn laatste weken van het derde jaar. Ik ben geboren in Washington D.C., uiteraard in de Verenigde Staten. Voor de rest ben ik verzot op schrijven, en mijn voorkeur gaat uit naar fanfiction van One Direction en Justin Bieber. Ookal luister ik qua muziek een stuk liever naar indie/alternative, en zijn mijn favoriete bands/artiesten Imagine Dragons, Bastille, The Wombats, Arctic Monkeys, Ed Sheeran, The Killers, en zo kan ik nog érg lang doorgaan.
    Fanfictions/Lopende verhalen: Op dit moment schrijf ik maar aan één verhaal, ik ben buiten Quizlet nog bezig met wat andere ideeën, die wanneer ze wat beter uitgewerkt zijn - en vooral wanneer ik meer tijd heb -, uitgewerkt zullen worden hier op Q.

    Heart of the Ocean || Harry Styles

    Naam: Heart of the Ocean
    Artiest: Harry Styles, maar de andere One Direction leden komen er ook in voor.
    Leeftijd: 12+, maar zal in sommige hoofdstukken 16+ bevatten.
    Extra: - Het verhaal is gebaseerd op de film Titanic, alleen loopt het zeker niet 100% gelijk lopen aan de film.
    - Ook speelt het zich af in 1912, net zoals wanneer de echte Titanic zijn eerste reis maakte.
    - One Direction bestaat niet!