• jongen.,
    zins mijn moeder me voor jongen heeft uitgemaakt hoor ik alleen maar dat ik inderdaat op een jongen lijk.
    zelf mensen die me niet kennen dachten van de week dat ik een jongen was.
    ik had met een vriend van mij afgesproken, maar zonder dat ik het wist waren en nog andere gozers bij. ik had er geen woord mee uitgewisseld en ze hebben me hoogsuit een kwartier gezien. Ik had een leging aan met daarover een lang rood shirtje met een rode openstaande bloes erop.
    laater hoorde ik van die vriend dat ze dachten dat ik een jongen was.
    mijn vrienden roepen nu vaak dat ik inderdaat op een jongen lijk.
    ik weet dat ze het voor de grap zeggen, maar hoe vaker ze het roepen hoe onzekerder ik word en hoe meer ik ze gelijk geef.

    Gisteravond stond ik voor de spiegel en ik kon niks meisjesachtes aan me ondeken, behalfe me haar, borsten en vormen. hoe vaker ik naar me gezicht kijk, hoe meer mannentrekjes ik ga ondeken.
    ik vind mezelf onderhand eng en zelfs in mijn dromen denk ik er over na.
    ik droomde dat ik mijn haar had kortgeknipt en definitief een jongen wilde zijn.

    ik word gek van mezelf en weet totaal niet wat ik wil.
    ik schrijf dit omdat ik er dan mischien wijs uit kom, maar het lukt me gewoon niet.

    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als ik zo jouw foto's bekijk hè, dan zie je er dus echt niet jongensachtig uit o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Als ik zo jouw foto's bekijk hè, dan zie je er dus echt niet jongensachtig uit o_o

    ik zelf ook niet., maar in het real wel. in de foto's lijken juist mijn ''vrouwelijke'' kanten naar voren te komen, en die lijken in het echt te ontbreken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    die mensen overdrijven...niets van aantrekken...
    jij bent een meisje en dat valt te zien...punt...^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik denk dat je wel op een meisje lijk_O_ zet anders een foto op je profiel kan iedereen zegen of je wel of niet op lijkt :Y) -wat je zelf wil- en als je te lang achter de spiegel staat gaa je andere dingen zien dat je eigelijk bent.
    ik bedoel als ik te lang in de spiegel kijk denk ik dat ik een vierkant hooft heb


    i love me dreams

    Jeetje, je lijkt echt niet op een jongen! Helmaaal gewoon niet! ik vind je mooi. :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Slime schreef:
    Als ik zo jouw foto's bekijk hè, dan zie je er dus echt niet jongensachtig uit o_o


    Inderdaad. Ik denk dat die mensen stront in hun ogen hebben. _O_ Je lijkt helemaal niet op een jongen. Probeer niet te letten op die reacties -moeilijker gezegd dan gedaan, dat weet ik-. Ze plagen je waarschijnlijk gewoon.


    All this dampness is damp.

    Áls ze echt denken dat je een jongen bent, dan ben je wel een hele knappe jongen. (': Ik vind als ik naar je foto's kijk je uiterlijk erg mooi. & Ik zal enkele vrouwelijke dingen opnoemen voor je ;D Je hebt volle vrouwelijke lippen met een wawiemooie vorm. ö & Je ogen zijn ook helemáal niet mis. Meid, trek je er aub niets van aan, want je bent een mooi meisje. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je moet je er niet zoveel van aantrekken want je bent wie je bent. Of je nou mannelijke trekjes, vrouwelijke trekjes, een grote neus hebt, kaal bent, een dikke pens, scheve voeten whatever. Jij bent jij en niemand heeft daar iets over te zeuren. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je bent echt geen jongen!
    Je moet je niet onzeker laten voelen door die mensen. Als jij voor jezelf weet dat je een meisje bent, dan is het goed ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42