• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Ellison schreef:
    (...)

    Ohmygod, dat moet je echt doen.

    Dat kind heeft geen humor.

    Ik ben bang dat zij dan niet de enige is wiens vriendschap ik met die woorden zal verliezen. So I'm sorry, but I don't dare to do it. D:


    :)

    Waar is dat kut lied. Ik wil ernaar luisteren T_T En wauw, jullie spammen echt.

    EDIT: Dat was al mijn muziek. Now what?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Waar is dat kut lied. Ik wil ernaar luisteren T_T En wauw, jullie spammen echt.

    Logisch. :p

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:25 ]


    :)

    HAHAHAHHA, ik liet mijn moeder op Tumblr deze post zien:


    We hebben bijna vijf minuten gelachen hahaha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh eindelijk is mijn inbox weer mooi gekuist. Wat hou ik toch brol op mijn account. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crave schreef:
    HAHAHAHHA, ik liet mijn moeder op Tumblr deze post zien:


    We hebben bijna vijf minuten gelachen hahaha.

    Er verscheen een grijns op mijn gezicht ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Next episode comin' <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt perfect
    Lekker warm bedje
    Laptop
    Goede muziek

    Ik zou echt willen dat het nu vakantie was en ik hier zo een week lang kan blijven zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ludovico schreef:
    Meh, erg jammer dat ik deze muziek niet op m'n Ipod kan zetten. Ik word er helemaal rustig van. :'D

    Download iTube, dan kan je dat gewoon wel ipv alles via je pc erop te zetten ofzo. :Y)

    OT: Hm, eventjes de proloog opnieuw schrijven, voorkant aanpassen en plaatjes vinden voor de cover. (cat)

    Je moet nou niet jaloers gaan doen zeg! Jij hebt zelf in de hand of je mee gaat of niet, dit is jouw keuze, laat mij dan gewoon vrij praten over wat ik wil.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Download iTube, dan kan je dat gewoon wel ipv alles via je pc erop te zetten ofzo. :Y)

    OT: Hm, eventjes de proloog opnieuw schrijven, voorkant aanpassen en plaatjes vinden voor de cover. (cat)

    Nee, ik heb al iTunes, maar het zijn FLAC-bestanden, en die worden alleen afgespeeld door m'n VLC-media-player. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ach gut, wat heb ik toch een medelijden met je... Not. Alsjeblieft zeg, ik wil de geen anderhalve week gaan aanhoren.

    Morgen mentor gesprek
    Wat een verassing weer dat ik als eerste moet
    Maar ik mag wel een deel van Nederlands skippen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet eens wat dit betekent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.