• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Jezus. Flikker op met die boemboemmuziek. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Zo laat...?

    Je moet jouw tjjd pakken en 6 uren eraf trekken en dan kom je op mijn tijd ;)

    OT: this is boooooriing.


    -

    Laatste deel huiswerk maken voor vandaag, met Qmusic op en een redelijk goed humeur zal dat vast wel lukken.
    Nog steeds geen zin in die Duitse SO morgen. D:


    :)

    Years schreef:
    Laatste deel huiswerk maken voor vandaag, met Qmusic op en een redelijk goed humeur zal dat vast wel lukken.
    Nog steeds geen zin in die Duitse SO morgen. D:


    Meh, succes. Als die heliumballonnen niet zo duur waren had ik er ook eentje voor jou meegenomen, love.

    Maar ik denk niet dat je dat leuk zou vinden. Ik ga namelijk het touwtje om Michelle haar pols binden en iedereen die hem eraf wil halen bijt ik de hand eraf. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aw yeah, in plaats van 35 euro per kaartje gaan we nu voor 24,25 euro per kaartje naar Fright Night :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ellery schreef:
    (...)
    Je moet jouw tjjd pakken en 6 uren eraf trekken en dan kom je op mijn tijd ;)

    OT: this is boooooriing.


    Jij moet nog altijd blij zijn dat het bij jou nooit winter is en lekker warm -.-'' *Is jaloers*

    OT:
    'Heyo, never let go of me
    Hold tight, it’s gonna get hard to breathe
    I will never let you drown
    Even if we’re going down
    Heyo, never let go of me
    When I’m sinking'
    Hoezo verslaafd (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ben ik zenuwachtig? Ja, dat ben ik, maar het is voor het goede doel.


    'Darling, just hold on'

    Ellison schreef:
    (...)

    Meh, succes. Als die heliumballonnen niet zo duur waren had ik er ook eentje voor jou meegenomen, love.

    Maar ik denk niet dat je dat leuk zou vinden. Ik ga namelijk het touwtje om Michelle haar pols binden en iedereen die hem eraf wil halen bijt ik de hand eraf. (cat)


    Niet erg hoor, ik overleef ook wel zonder. En ik vind het al grappig om te zien wat Michelle's reactie gaat worden. :')
    Whaha. Ach ja. Na die megateddybeer, skippybal en weet ik veel wat nog meer zal het vast niet meer opvallen dat we voor gek lopen met die dingen. x]


    :)

    Years schreef:
    (...)

    Niet erg hoor, ik overleef ook wel zonder. En ik vind het al grappig om te zien wat Michelle's reactie gaat worden. :')
    Whaha. Ach ja. Na die megateddybeer, skippybal en weet ik veel wat nog meer zal het vast niet meer opvallen dat we voor gek lopen met die dingen. x]


    Nee, das waar. En ik wil nu al de blik op Michelle's gezicht zien. Al heb ik geen zin in Breuklijn's reactie. Ik hoor haar stem al in mijn hoofd.
    "Jezus, waar slaat dat nou weer op? Dat is echt kinderachtig."

    Sigh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb nu al zin in Londen. :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:16 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je nou gewoon eens tegen me praat, en niet alleen maar zo doet als we elkaar toevallig zien... dat zou een stuk helpen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vulcano schreef:
    Ik heb nu al zin in Londen. :3


    MELISSA VERTEL MIJ NU ALLES. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellison schreef:
    (...)

    Nee, das waar. En ik wil nu al de blik op Michelle's gezicht zien. Al heb ik geen zin in Breuklijn's reactie. Ik hoor haar stem al in mijn hoofd.
    "Jezus, waar slaat dat nou weer op? Dat is echt kinderachtig."

    Sigh.


    Dan ga ik voor haar staan en zeg haar een keer wat ik van haar gedrag vind.
    "Misschien is dat de reden van jouw altijd chagrijnige kop. Komt omdat je nooit eens lol maakt in je leven."


    :)

    Years schreef:
    (...)

    Dan ga ik voor haar staan en zeg haar een keer wat ik van haar gedrag vind.
    "Misschien is dat de reden van jouw altijd chagrijnige kop. Komt omdat je nooit eens lol maakt in je leven."


    Ohmygod, dat moet je echt doen.

    Dat kind heeft geen humor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meh, erg jammer dat ik deze muziek niet op m'n Ipod kan zetten. Ik word er helemaal rustig van. :'D


    Deep inside, I've never felt alive