• Waarschuwing: als je de film nog niet hebt gezien, lees dan niet verder. Eigen risico. Kan spoilers bevatten










    Goed, voor degene die The hungergames hebben gezien; wat waren jullie 5 hoogte en dieptepunten van de film?

    De mijne:

    Dieptepunten:

    1. Haymitch viel niet bij de reaping van het podium
    2. Geen avox ontmoeting of terugblik
    3. De pact tussen Rue en Katniss duurde voor mijn gevoel onwijs kort (ronduit een paar scené's, toen ging ze al dood..)
    4. De mutilanten waren niet tribuut-a-like
    5. Peeta die niet zei 'Here to finish me off, sweetheart?'

    Hoogtepunten:

    1. District 12; de omgeving
    2. De reaping
    3. De capitoolsinwoners
    4. De jurken van Katniss:9~
    5. De hoorn des overvloeds; in het boek kon ik hem nooit goed voorstellen hoe hij eruit zag!

    Dus, wat vinden jullie? (flower)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:53 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    hoogtepunten:
    het hele 'girl on fire' was geweldig laten zien.
    de scenes buiten de arena tijdens de spelen vond ik geweldig interessant om te zien.
    heel district 11 die medeleven toonde aan Katniss
    Rue's lichamm versierd in bloemen.
    het capitool was echt heel erg over-the-top, precies zoals ik had bedacht.

    Dieptepunten( al waren er geen echte dieptepunten)
    Buttercup was niet buttercup-kleur ( beter kan ik het niet omschrijven)
    de hoorn was niet goud en ik vond dat hij meer op een neergestort vliegtuig leek dan een hoorn.
    en inderdaad de mutilanten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kon de hoorn ook niet goed voorstellen en zag het eerder als een gouden hoorn voor me. Ik vind dat ze het capitool perfect hebben gemaakt. De mensen waren precies zo overdreven dan dat ik me voorstelde.
    Rue's dood was ook prachtig, echt een mooie scene.
    Ik vond de pact ook te snel gaan en het einde van de spelen was ook te snel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga dinsdag, maar ben heel benieuwd c:

    Hoogtepunten:
    Peeta en Katniss vond ik heel goed gekozen, de omgeving was echt super goed nagemaakt, de scenes waren heel goed gespeeld en er zate echt emotionele momenten in. Ook vond ik het stukje met het medeleven van District 11 heel erg mooi!

    Minder goede punten:
    Ik had me Haymitch, Rue en Gale heel anders voorgesteld. De hoorn vond ik wat jammer, ik had me zo'n supergrote ouderwetse schapenhoorn voorgesteld. Niet zo modern.. Ook vond ik het Capitool een beetje te overdreven en te modern. De hovercrafts had ik me ook anders ingebeeld. En ik vond het jammer dat er zoveel tijd aan voor de spelen werd besteed.

    Ookal heb ik meer minder goede punten, ik vond het toch wel een supergoede film! Dat kwam grotendeels gewoon doordat je je iets voorstelt bij de boeken, maar dat is bijna nooit hetzelfde. Maar ik vond het toch heel leuk!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~