• Laat weten voor welke politieke partij je deze dagen bent en waarom dan kan men zien hoe Quizlet leden over de politiek denken.

    VVD want, hun zijn al tijden goed bezig. Ze laten de rijke rijk maar proberen wel arme te helpen.

    ja, ik ook VVD en wel om dezelfde reden als de jouwe.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 21:43 ]

    De PvdA. Partij van de Arbeid dus.
    "In ons land telt iedereen mee, wordt niemand aan zijn lot overgelaten en krijgt iedereen een eerlijke kans." Daarom dus(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ehm, de piratenpartij in zweden, omdat ik het eigenlijk wel een grappige partij vindt ;')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Partij voor de Dieren.
    Omdat ik voor de dieren ben.

    En ook GroenLinks, omdat ik me in hun standpunten terug kan vinden. =)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    GroenLinks ftw!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 22:05 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    NVA.(krul)


    effort never betrays you

    SP, omdat ik het met de meeste van hun standpunten eens ben <:

    Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.

    Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.

    Dat vind ik ook raar, dan ben je het eigenlijk aan de ene kant wel met de PVV eens, maar aan de andere kant niet. Je moet er wel voor 100% voor zijn, lijkt mij...


    *insert philosophical cringe expression here*

    PVV. Zowel het moslimgedeelte (nouja, een deel ervan) en de andere standpunten.

    Sorry, maar ik vind dat een boerka gewoon verboden mag worden. Je weet gewoon niet wie eronder zit. Ik bedoel het niet lullig tegenover mensen met dit geloof of die zelf een boerka dragen, ik geef enkel mijn mening.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vb...
    gewoon omdat ik het met hen eens ben :)
    (is een vlaamse partij)
    en nee ik ben geen racist


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.