• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Draculea schreef:
    (...)
    Ja, da's lastig.
    Misschien werkt dit? I don't even know. :'D

Ik ken de tekst niet goed genoeg, noch weet ik de melodie. Helaas pindakaas. Hij komt ooit wel weer langs op mijn tablet. Natuurlijk kan ik gewoon die doorzoeken, maar ik heb geen zin om meer dan 900 liedjes te gaan afluisteren om die ene te vinden.

OT: I want pie. I crave pie. Damn you Dean.

[ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:05 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Serieus, ik heb stress school tress!!

whaa ik wil vakantie :{

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Pffft. Fysiologie maken tot in de late uurtjes.

"I shut my eyes in order to see.'

Nog 5 weken en dan heb ik eindelijk vakantie

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sinistre schreef:
    (...)

Als je het zo leuk vindt waarom wil je dan continu bevestiging dat je het goed doet (cat)

Ik bedoel dit niet aanvallend maar sommige mensen vinden het fijn als ze een complimentje krijgen. En als je dat nooit krijg dan kan je ook gaan denken dat je het fout doet. Hou jij dan niet van een complimentje?

OT: Ik heb het!! Eindelijk!!

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ffs.

Sinistre schreef:
    (...)

Als je het zo leuk vindt waarom wil je dan continu bevestiging dat je het goed doet (cat)

Ik hoef geen bevestiging dat ik het goed doe, echt niet. Maar misschien één keer zou wel fijn zijn na twaalf jaar.
    Maar het vervelende was dat ik na die voorstellingen geen woord zei en ik echt blij was voor mijn broer en zo, maar dat ik altijd te horen kreeg dat ik niet zo aandacht moest trekken en dat ik moest zien dat ook mijn broer aandacht mocht.
    Ik zei niks (cat)
    En vandaag was gewoon dat ik echt bijna mijn pols brak -.-
    @Miuccia, dat dus.

[ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:10 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

God heeft het niet echt goed verdeeld he over de wereld
    Ik heb, naast mijn slechte ogen en astma , nu definitief de diagnose Asperge gekregen
    Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

FUCKING MUSIC. WHERE IS IT COMING FROM!?

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Allunga schreef:
    Ik heb, naast mijn slechte ogen en astma , nu definitief de diagnose Asperge gekregen

Asperger heeft op zich wel voordelen. Ik zou daarop proberen te focussen. Ik heb zelf p.d.d.- n.o.s , ook niet de fijnste diagnose ter wereld, maar er zitten zowel voordelen als nadelen aan. Probeer vooral dus te focussen op de voordelen (:

26 - 02 - '16

Allunga schreef:

Ik heb ASS en ik kan je vertellen dat de diagnose je niet anders maakt. Ik kreeg het dan wel op mijn 7e, bijna 8e, maar dat maakt het niet anders; je bent en blijft de persoon die je bent. Het is een verzamelnaam die men diagnose noemt omdat je kenmerken en sympthonen vertoon van Asperger. Daar moet je niet van wakker liggen, want hierdoor ben je niet anders. Misschien helpt het alleen om aan mensen uit te leggen dat je soms anders reageert als het echt nodig is om uit te leggen. Zolang jij weet: Dit ben ik, ik ben geen meisje met slechte ogen, Astma en Asperger, ik ben geen auto waar je stickers op plakt of een gitaar waar je handtekeningen op laat zetten, ik ben ik en niets meer en niets minder.

Ik heb er af en toe moeite mee met wat ik heb, maar ik weet dat sommige dingen komen door mijn ASS en ADHD. Dat verklaart n het geeft rust dat ik weet waarom dingen soms zo bij mij gaan, want al is er niets aan te doen, de bevestiging werkt op mij rustgevend. Maar ik ben niet anders dan anderen die geen ASS en/of ADHD hebben of andere aandoeningen, of juist geen aandoeningen, ik ben precies hetzelfde zoals jij en, bij wijze van, de paus. Iedereen is uniek en heeft goede en slechte dingen, lichamelijk en geestelijk. Dingen kun je met een verzamelnaam aanduiden, maar het is geen karaktereigenschap. Het is een medische diagnose, niet een diagnose voor wie je bent. Ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen uitleggen hoe ik naar dingen kijk en je er misschien wat aan hebt. :c

OT: Uhh, waar blijven ze nou? D':

[ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:19 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Allunga schreef:

Tis een diagnose, geen brandmerk.
    Als je jezelf nou eens 'Awesome' diagnosticeert als tegenhanger :].

No growth of the heart is ever a waste

Allunga schreef:

Dat is onze eigen schuld omdat wij blijven doorfokken met slecht DNA. (cat)
    Als wij dieren geweest zoals honden zou het allang dierenmishandeling genoemd worden en werd de fokkerij opgedoekt hehe.

[ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:20 ]

Your make-up is terrible

ik bedoelde met die laatste zin dat het aan de ene kant veel verklaard en dat is fijn, want ik weet dat het niet allemaal aan mij ligt
    Maar aan de andere kant is wel een soort iets van, dit heb jij en je kan er niks aan veranderden
    @Hashirama
    dat vind ik wel een goede

Allunga schreef:

Is God niet gewoon bedacht door mensen die iemand nodig hadden om de schuld op af te schuiven? xd

Het leven is niet erg eerlijk, nee, dat merken veel mensen gauw genoeg, toch is het waarschijnlijk het waardevolste wat we ooit zullen hebben.
    Dus je kunt er niet blij mee zijn of juist wel blij om zijn en je best te doen er het beste van te maken :)
    Bekijk het anders zo; het zou veel slechter gekund hebben.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.