• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Fauxlivia schreef:
    Ugh. Ik heb teveel van die zoetsappige dromen. Eeuwig vrijgezel zijn is echt niet goed. D:


    Ik heb dit weekend serieus gedroomd dat ik mijn crush zoende. Damn het voelde zó echt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik heb dit weekend serieus gedroomd dat ik mijn crush zoende. Damn het voelde zó echt.

    Fuuu. Ik had vannacht ook zo'n levensechte droom. >< Het was echt nogal romantisch en aandoenlijk, maar de jongen zelf was gewoon een hersenspinsel. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik heb dit weekend serieus gedroomd dat ik mijn crush zoende. Damn het voelde zó echt.

    Wees blij dat je zulke dromen hebt. Die heb ik dus nooit misschien omdat ik geen crush heb, maar okey.

    Ik heb altijd van die vet weirde dromen. Ik ga er eentje opschrijven, hihi.

    Er was een x-factor voor dansers, en er waren drie mensen die de finale hadden gehaald. Gesina en Iris, twee meisjes uit mijn oude klas, waren finalisten. Ook Loran. Ik weet echt niet waarom, maar enfin. Nadat Iris helemaal af was gegaan, en Gesina had gedanst, was Loran dus aan de beurt. Hij danste de salsa met een of ander vaag figuur. Iedereen van de klas was mee om hem aan te moedigen en vonden hem ook vet goed, en Gordon was helemaal enthousiast. Iedereen uit het publiek ging meedansen, en toen werd Gordon ineens helemaal excited, en gilde zo van: Die twee jongens uit het publiek moeten ook! Die twee jongens waren dus Bas en DJ. Hun waren dus vet falend aan het dansen, en de jury vond het helemaal geweldig en gaf hun de prijs. Loran dus vet pissed

    Jullie kennen ze niet, maar oke. Het gaat om het idee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De enige mensen die vandaag spontaan tegen mij hebben gepraat op school zijn mijn docenten wiskunde, aardrijkskunde en natuurkunde
    Ik ben gewoon echt vriendloos
    En dat vind ik gewoon echt niet leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kom op.

    Vanavond gemaakt, betekent een andere dag vrije tijd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Come on, ik wil niet D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teixeira schreef:
    (...)
    One of my friends did that.

    Dat vind ik echt niet kunnen.
    Daarnet zag ik ook zoiets op tv, enkel voor medelijden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Fuuu. Ik had vannacht ook zo'n levensechte droom. >< Het was echt nogal romantisch en aandoenlijk, maar de jongen zelf was gewoon een hersenspinsel. *.*


    Hahaha tof toch! De rest van de droom was een beetje wazig; ik zat in een boom en er was een meisje wat heel vreemd deed en toen had ik het er met mijn crush over en toen zoende we.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    God damn it.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    I am not feeling well..

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 18:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Can't you just- Like, leave?


    Tijd voor koffie.

    Urgh.


    26 - 02 - '16

    I get you. Mij vorig jaar een beetje uitlachen. En nu snap ik je eindelijk....
    Wiskunde*O*


    Miep

    Ik droomde vannacht dat ik maar 73 facebook vrienden had en ik heb er dus 146 en dat is precies het dubbele wat. Ik vind dit best eng want ik had geeeen idee hoeveel vrienden ik eigenlijk op facebook heb.

    En als ik er op die manier over nadenk... weet ik het wel bijna zeker. I want you. :Y)