• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik naar hem en kijk naar Jamws


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik leg James tussen ons in en ik kijk naar Niall . '' Waarom is ons kind zo perfect ? '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even 'omdat het kan wie weet word het een lastige puber'giexhel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ik hou wel van een beetje uitdaging '' grinnik ik en ik geef Niall een kus. Ik aai James over zijn hoofdje en glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    K gniffwl even 'inserdaad"ik geef James mijn vinger waatmee hij vrokijk epeelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kijk zelfs met joun vinger is hij al tevreden '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nial Horan

    ik glimlach even en voel hij er wat op sabbelt en mee speelt. Het voelde grappig zo zonder tandjes, alleen tandvlees. Vanuit zijn kinnetje drupte kwiel en ik giechel even. 'Och je papa heeft toch zulke lekkere vingers he. Lekker om aan te sabbelen en op te bijten' zeg ik lief tegen James en aai over zijn haartjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja Papa N heeft ook nog leukere dingen dan een vinger hoor . Maar die krijg jij nooit te zien '' grinnik ik en ik geef hem een kusje op zijn hoofd. '' Onze zoon lijkt echt veel op jou . Nou hij lijkt alleen maar op jou. Hij eet veel en is net zo schattig en lief als jij '' glimlachend geef ik Niall nu ook een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan\

    ik grinnik even 'wat zegt papa nou toch allemaal' ik zie James aandachtig naar ons kijken en luisteren. Ik glimlach heel veel door Jim. Ik voelde me echt eenhappy family nu. Gewoon niet normaal dus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa praat Engels net zoals jij straks gaat doen . Papa Niall leert jou Iers en Engels en ik leer jou Nederlands en Engels . Dus jij hoeft ook niet naar school '' grinnik ik en ik streel zijn wang zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik gniffel even 'dat ga dus helemaal goed komen. En dan leert papa Jim je wel met knutsellen enzo en dan ga ik je muziekles geven en hopen dat je kunt zingen' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' En rekenen ? Wel daarvoor heb je tegenwoordig Sesamstraat '' grinnik ik . James begint te giechelen . '' Zou hij ons verstaan denk je ? '' vraag ik zacht aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach door James die giechelt en een hoop speeksel verlaat zijn mond. Lachend veeg ik het weg met het doekje. 'Ik denk dat hij ons meer zal begrijpen dat dagt we ooit zullen denken'geef ik toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall met grote ogen aan . '' James vergeet snel al die Kinky dingen die ik heb gezegt '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan.

    Ik gniffel even en haal mijn vinger uit zijn mondje waardoor hij pruilt. 'steek jou vinger er is in, het voelt echt heel grappig omdat hij geen tandjes heeft.' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan