• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    \ik glimlach even, ik was zo trots op jim het voelde alsof hetecht mijn kindje was. Het ging wel een verwend kind wordne maar niet te. en we zouden hem gewoon dankbaar en beleefd opvoeden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Goed zo James je hebt je flesje helemaal leeg. Je lijkt echt veel op je vader '' grinnik ik en ik eet mijn eten op . Als Niall het ook op heeft ruim ik alles op en til ik James uit dat wiebel ding . '' Zullen we gaan wandelen met James ? '' vraag ik aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin gelijk te knikken. 'zal ik hem aankleden dan kun jij je aankleden en dan zet ik de kinderwagen klaar en dan kleed ik me om als jij hem erin doet' stel ik voor. Daarna loop ik met James naar zijn kamer en met hem onog op mijn arm loop ik naar de kast. Ik pak een spijkerbroek, gestreept shirtje en een spijkerjasje. Ik leg hem neer en geef hem een schone luier en daarna leed ik hem voorzichtig aan. Ik neem hem weer mee en geef hem aan Jim. Ik kleed mezelf om en doe dezelfde soort kleding als James aan maar dan zonder het jsasje en in zijn kamer maak ik een tas met spullen klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik kleed mezelf snel aan . Ik trek een wit shirt aan met erop I love to be your daddy. En met een spijkerbroek eronder. Ik kies random schoenen en ik zet een cap op . Ik zet de kinderwagen klaar en als Niall James aan mij geeft doe ik hem erin . Ik leg ook nog een dekentje over hem heen zodat hij het niet te koud krijgt. Zelf trek ik geen jas aan want het was 15 graden ofzo . Voor mij warm dus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik hang de tas aan de stang van de kinderwagen en glimlach tevreden. Ik stop de knuffel van James wat een giraffe was bij hem neer en glimlach. 'naar het parkje ofzo' stel ik hem voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' is goed '' zeg ik ik zet de wagen voor Niall neer als teken dat hij met James mag lopen . Ik doe de deur los en laat mijn 2 schatjes er eerst uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna.'
    'mjij gaat dadelijk ook rijden' glimlach ik. voorzichtig rijd ik de deur uit en open de achterpoort. Rustig wandelen we richting het parkje en ik zie dat James weer wakker is en met zijn knuffel kroel. 'kijk dan' glimlach ik naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James heeft de knuffel stevig vast . Ik pak snel mijn mobiel en maak een foto . '' Zo fucking cute '' giechel ik @Jim_Horan walking with my 2 babe's here in Londen look at my BabyBoy ! Isn't this cute ? twitter ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [jeej met onze groep staan we in het scouting boekje

    Niall

    ik glimlach even. Hij deedhet prima zonder duim of tutje die hij niet nodig had. Halverwege het parkje zet ik de buggy stil op zijn rim en haal hem eruit. 'heloo hunny'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hai Boo '' glimlach ik naar James als Niall hem eruit haalt. '' Dit noemen we het park . Hier zul je misschien vaak komen '' glimlach ik . Ik ga op een bankje zitten en ik kijk naar het uitzicht voor me het is prachtig. Natuurlijk is het prachtig want mijn zoon en mijn man staan voor me


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    GLimlachend leg ikhem op mijn schoot. 'je vaders houden van je liefie' ik druk weer een kusje op hem. Ik geef hem mijn vinger waar hij al snel op begint te zabbelen en ik grinnik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hij heeft denk ik WEER honger '' grinnik ik . Maar ik ga hem geen eten geven want ik wil niet dat hij alleen maar melk krijgt want straks is hij net zoals mij en dan lust hij haast niks'' Ja en we houden zoveel van je dat je altijd naar ons toe kan komen als het nodig is '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik schiet in de lach 'je lijkt nu al op papa he grote jongen' kir ik tegen hem en wrijf over zijn zachte wangetje. 'Je bent gwoon een klein vreetmonstertje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En het schattige heb je van ons allebei . '' glimlach ik . '' Hier heb je je beertje '' glimlach ik en ik geef hem zijn knuffel .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik glimlach even. 'en de knapheid van je vader' glimlachik. Lekker duideiljk Niall, beide waren we zijn vader. Ik giechel even zachtjes. 'Lux gaat hem echt geweldig vinden, zullen we even naar Lou wandelen? Ik hoorde dat ze het best moeilijk had weer'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan