• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Pak hem maar! '' roep ik grijnzend en ik ruim de troep op. Dan ga ik grijnzend op de bank zitten . En ik doe de tv aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Terwijl lux me heeft overwonnen lig ik op de grond en ik word gekieteld. Af en toe kietel ik haar lachend terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor hoe Niall hard lacht wat ik normaal wel leuk vind maar we hebben wel een Baby die ligt te slapen . Ik loop naar Niall en Lux en ik lok Lux weg door met haar een meisjeskinder film te gaan kijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik pruil eventjes doordat Jim Lux weglokt. Hij wist toch dat alles geïsoleerd was??en daarbij Jamed zou echt nirt wakker worden.'ik kleed me even om'meld ik. Boven staar ik even naar James en daarna kleed ik me om. Al nijn aandachr word getrokken door mijn gitaar en ik hoor James weer. Met mijn gitaar ga ik naar hem toe en begin zacht liedjes te speleb en te zingen voor James die glimlachend naar me kijkt. Helemaal opgeslokt door mn gitaar en James ben ik van de wereld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor Niall weer eens gitaar spelen . Hij zingt denk ik voor James die weer wakker was geworden . Lux was ook inslaap gevallen dus haar breng ik even naar de logeer kamer. Ik loop daarna naar James zijn kamer en ik leun tegen de deur post met een glimlach . '' Mooi hoor '' grinnik ik en ik geef Niall een kus op zijn kruin . Ik kijk naar James die vrolijk zit te giechelen . Ik grinnik en ik aai hem over zijn hoofdje . '' Is hij niet schattig ? '' zeg ik zachtjes .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    JIMMMMM IN TROUW PAK AHAHAHAHAH


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk ip naar Jim en glimlach. Ik zie James zijn voeten naar zijn hoofd buigen giechel 'klein lenig aapje'glimlavhend geef ik een speelgoedring met voorwerpen eraan die hij gretig aanpakr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Hij is echt lenig ! En mooi. Ik grinnik als hij op zijn speelgoed ring begint te sabbelen . '' Ahww jij lekkerding '' grijns ik naar James . '' Hij is net zo lekker als jij '' glimlach ik naar Niall en ik zoen hem op zijn mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aniall

    Ik grijns vrolijk naar hem en kus hem terug 'james kussie'il druk bij hem ook een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja James verdiend heel veel kusjes '' grinnik ik . '' maar ik verdien toch ook nog wel wat ontspanning eh ? Als je weet wat ik bedoel '' zeg ik grijnzend tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even 'ben je jaloers moppie'kir ik teen Jim en lachend kusbik hem en bijt op zijn lip. 'we geven James wat drinken, leggen hem in de box en dan is het joy beurt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Haha jij mag hem te drinken geven ik heb dat net al gedaan '' glimlach ik en ik geef hem het flesje . Als hij op mijn lip bijt kreun ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend geefbik James het flesje laat ik hem boeren en leg hem in de box en loop heupwiegend naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' That's so hot '' grijns ik en ik laat mijn vinger over zijn borst glijden. Ik loop naar onze kamer en ik gooi hem op bed. Ik zoen hem ruw en ik trek zijn shirt uit .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kreun en lig daar shirtloos op bed. Ik gooi de babyfoon ip het nachtkasje en kreun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan