• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Niall waar zie je me voor aan ? Ik ben geen Louis of Harry '' grinnikt Zayn . Ik begin te lachen .'' Nee gelukkig niet '' grijns ik . '' Zullen wij dan maar eens gaan ?'' zeg ik tegen Niall . Ik neem afscheid van James. '' Bedankt Zayn '' grinnik ik . '' Geen dank Bro '' zegt hij met een glimlach . Als Niall ook afscheid heeft genomen stap ik in de auto . Ik heb gereserveerd in een Restaurant wat ik zelf wel leuk vind. Ik weet niet meer hoe het heet maar dat boeit me ook ff niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik gniffel even 'dat zeg ik Lou'grijns ik. We vonden kinderen allemaal wel leuk. Ik geef James een knuffel en een dikke zoen en bedank Zayn weer. Daarna stap ik naast Jim in en zucht.'Pff ons mannetje word groot'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahah inderdaad '' zeg ik en ik loop naar binnen waar we naar onze tafel worden gebracht. '' Vandaag is het joun dag dus we eten wat jij wilt '' grinnik ik en ik pak zijn hand vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    ik gniffel vrolijk en zie dat het een wokrestaurant en een lopend buffet is en begin te grijnzen door al het eten dat ik zie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Na dat ik wat eten heb gepakt loop ik weer terug naar onze tafel en wacht op Niall. Als hij ook zit begin ik te eten . '' Niall ik heb eens zitten denken.. Hou je nog van mij ? '' vraag ik zachtjes en ik eet snel verder. Ik haat het om deze vraag te stellen maar ik heb het gevoel dat onze liefde verminderd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Met een grote grijns leg ik wat eten op mijn bord. Niet teveel want om met een berg te lopen vond ik ook zo onbeschoft. Heerlijk kijk ik naar het eten en begin te eten met Jim. 'Niall ik heb eens zitten denken...Hou je nog van mij?" vraagt hij zacht. Even kijk ik hem verbaasd aan en begin zacht te gniffelen 'Je denkt dat ik niet van je houd?' even kijk ik hem ongelovig aan. 'Misschien laat ik het niet altijd merken omdat ik druk ben en vaak moe ben als ik thuis kom maar geloof me ik kan niet zonderje. Als ik weg ben denk ik telkens aan je en hoe zal het met je zijn. En ik kijk er tegen op om over een paar weken een weekend weg van huis te moeten zijn omdat we dan iets verder in Engeland twee optredens hebben, het liefste sleur ik je naar alles waar ik heen ga mee maar dat kan niet en dat doe ik ook niet want het zou ook voor jou niet goed zijn. Geloof me schat ik houd zielsveel van je' beloof k hem

    [buurmeisje interviewe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem voorzichtig aan . '' Echt ? '' zeg ik . Ik omhels hem en ik geef hem een zoen. '' Ik hou ook van jou Niall . Elke keer als ik je zie wil ik je zoenen . Ik wil je nemen maar ik weet dat het niet kan en mag omdat we een kind hebben '' grinnik ik . Ik geef hem nog een kus en ik ga weer zitten . Ik eet mijn eten verder op en ik kijk Niall aan . '' Jij bent de gene van wie ik voor het eerst echt van heb gehouden . Jij bent mijn prins in de witte auto waar ik al meer dan 5 jaar op had gewacht. En nu zijn de 2 koningen ook nog eens vader. Mijn leven kan echt niet meer beter'' zeg ik zachtjes. '' Ik hoop dat we nog lang samen blijven '' zeg ik en ik neem een slok van mijn drinken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te grijnzen 'bedoelde je niet de roze auto' lachend kijk ik hem aan en eet verder. 'dit is echt verukkelijk.' mompel ik. 'en ik weet dat ik niet elke dag kan zeggen dat ik van je houd maar onthoud waar ik ook mag zijn dat ik zielsveel van je houd. hoe moe of chagie ik ook ben'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja een roze auto '' grinnik ik . '' Ik was gewoon bang dat je niet meer van me hield'' zeg ik zachtjes. '' Maar ik ben blij dat je nog van me houd '' zeg ik weer en ik glimlach naar mijn babe. '' Ik vind dat je dit eten verdiend heb naar alles dat je hebt gedaan in deze zware werk tijden '' glimlach iik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik begin weer te glimlach. 'het is echt goddelijk, ga je nog een rondje mee of zit je vol?" vraag ik zacht aan hem en emt een grijns kijk ik hem aan. Hier kon ik echt dus uren blijven eten. 'ik zag dat ze ook erg veel fruit hier hadden en biologische ijs ofzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem dom aan . '' Niall ik ben niet vegetarisch.. IK WIL FUCKING IJS !!'' Grinnik ik en ik loop naar de ijs bak . Ik pak de hele bak en zet hem op mijn tafel neer. Eay ik ben een celeberty ik mag dat ! Ik begin gulzig te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    lachend kijki k toe naar Jim ik schep mijn bord nu wel helemaal vol en loop vrolijk terug en al snel i shij leeg.zo terug'mompel ik en weer een vol boord


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik geef hem een kusje. '' Jij houd iets te veel van eten denk ik .. Straks laat je mij en James nog vallen omdat je met het eten wil trouwen '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Blozend kijk ik hem aan 'nee never nooit, dan eet ik liever niet dan dat ik jullie moet laten gaan' zeg ik serieus. 'nu ga ik ook ijs halen' zeg ik grijnzen. VOrlijk ren ik naar het ijs gedeelte en pak twee borden. De een vul ik gweoon vol ijs en shit. Van de anders maak ik een kunstwerk van fruit, cake, taartjes, sausjes en spikkelzooi. Ik steek er een lolly en parasolletje erin en zie snoephartjes. Ik zoek tot ik Ik Hou Van Jou heb en leg ze in het ijs en loop achter Jim aan. 'Oogjes dicht'ik wacht tot ze dicht zijn en zet het bord neer en haal zijn handen voor zijn ogen weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zoals hij het vraagt doe ik mijn ogen dicht. Hij haalt zijn handen weer weg voor mijn ogen en ik zie een bord vol met ijs en met hartjes waar op staat Ik Hou Van Jou. Ik grinnik en ik geef Niall een dikke zoen . '' Ik hou ook van jou schat'' zeg ik en ik sla mijn armen rond zijn heupen . Ik knijp zachtjes in zijn zachte billen en ik ga weer zitten . '' Je bent echt super lief'' zeg ik zachtjes terwijl ik van het ijs eet. '' Kom we eten samen '' zeg ik en ik schuif het bord ook naar hem toe zodat we er samen van kunnen eten . Naar enkele minuten is het een drankje geworden met allemaal sloffe hartjes erin . Ik hoef het niet meer en ik grinnik als ik naar buiten kijk . '' Eindelijk is een keer geen paparazzi '' zeg ik . '' Doe je ogen dicht '' zeg ik . Ik pak een doek en ik doe het voor zijn ogen ik help hem mee naar buiten en ik wacht tot dat je vuurwerk ziet in een vorm van een Hartje. Snel doe ik het af zodat Niall het ook kan zien


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik