• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Lux kreeg een mooie kroon die echt leek maar toch nep was. '' Nou prinses en piraten prins .. We gaan zo maar eens naar huis . '' glimlach ik . '' We gaan daar eens James verzorgen . Wil je mee helpen Lux ? '' vraag ik . Lux knikt hevig . '' Jaaa Lux baby verzorgen !! '' glimlacht ze . Ik grinnik en ik betaal voor het eten . James laat echt grote boeren wist je dat ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend volg ik met de wagen Jim. 'lux ga jij me helpen duwen?' ze knik en met haar handen omhoog uitgestrekt begint ze mee te duwen. Rustig lopen we naar huis en draaien alles open. 'ga maar met Jim mee voor James'zeg ik Lux en zet even de wagrn op de rem en loop naar de keuken waar ik drinken in schenk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik haal James eruit en ik zet hem in een wiebel stoel . '' Ik kom zo terug '' zeg ik zo snel als ik kan ruim ik de kinderwagen op en ik loop weer terug naar James en Lux. Lux zit vrolijk door de kamer heen te huppelen terwijl James heel hongerig kijkt . Ik loop naar de keuken en ik maak een flesje klaar . Ik spuit wat op mijn pols om te voelen als het niet te warm is . '' Lux wil jij mij helpen met James eten geven ? '' vraag ik . Ze knikt . Ze loopt naar de kast en pakt een bord en bestek . '' Hahah gekkie je hoeft hem alleen maar een flesje te geven '' zeg ik . Ze giechelt en ze zet alles weer terug samen met Lux loop ik naar James en haal hem uit de stoel . Hij ligt lekker in mijn armen terwijl Lux hem de fles geeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even door Lux en maak wat fotos als ze hem eten feeft. 'ga je hem zo mee naar bedje brengen?'Lux knikt weer ja en ik glimlach.
    Ik was echt moe en ik zou blij zijn als we even op vakantie gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als James zijn eten op heeft leg ik een doek over mijn schouder en til James op zodat hij een boer kan laten . Na een paar zachte tikjes op zijn rug laat hij een boer. '' Kom dan gaan we met z'n allen James zijn pyjamatje aan doen en verschonen we hem. '' En dan geef ik Niall de eer om hem in bed te leggen samen met Lux '' glimlach ik en ik geef James aan Niall . Ik leun tegen de kast aan en ik kijk hoe mijn man mijn kind in bed legt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachemd leg ik hem in bed als Lux hem een kusje ggeven heeft. 'weltrusten klein prinsje'ik schuif zijn gordijntjes dicht met maantjes en sterren en de maan kp de muur geeft een beetje licht. Ik doe zijm mmuziek doosje aan en geef zijn knudfel waarna we weg lopen. 'james lief'zegt Lux waardoor ik weer lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop alvast naar beneden waar ik alvast wat lekkers op tafel zet. '' Hey '' glimlach ik en ik geef ze allebei een kus op de wang . '' En slaapt Prins James lekker denk je ? '' vraag ik aan Lux. '' Ja hij lekker slapen doen '' zegt Lux . Ik grinnik . '' Komt omdat jij en Niall heel goed voor hem zorgen '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even en hongerig kijk ik naar de tafel. "en James lijkt met eten heeeel veel op zn papa'grijns ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Welke papa ? Papa Jim of Papa Neill ? '' vraagt ze . Ik begin te lachen. '' Papa Niall ''grinnik ik . Ik geef Lux weer wat te drinken en ik pak een stokbroodje en doe er wat op . T lijkt wel een verjaardag.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even het was grappig hoe ze mijn naam spreekt. Hongerig volg ik Jim en beleg een stokvroodje die ik snel opeet. 'wat vaan we vanavond eten Lux?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Patatjes !! '' zegt ze hongerig . Ik grinnik en ik geef haar een paar chippies . '' En wat wil je er bij ? 'vraag ik . Ze denkt even na . '' Een uhmmm.. Bal Bami '' zegt ze . '' Bami bal ? '' grinnik ik . Ze knikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik even en knik tevreden. 'dat vind ik een heel goed idee van je "zeg ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik maar ik hoor James huilen . '' Ik ga wel want vandaag is het mijn beurt '' glimlach ik . Ik loop naar boven en ik zie direct wat er aan de hand is. Zijn knuffel ligt op de grond. Ik glimlach en ik geef de knuffel aan hem . Hij slaat direct zijn armen om het stoffige beestje . Ik glimlach en ik geef James een kusje op zijn hoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Ik knik naar hem " way gaan we doen Lux?" " ehh,mm ikke jou kietelen" zegt ze grijnzen. Ik roep nee en doe alsof ik hele,sal bang ben en weg ren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pff voel me klote man


    Change is for weirdos ~ Niall Horan