• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik voel zijn lid al groeien want mij nog erger doet grijnzen. Ik maak zijn riem in een keer los en ik ruk zijn broek naar beneden. Ik trek zijn boxer naar beneden en ik geef hem een goede Blowjob


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kreun hard bij alles en als ik klaar kom grijns ik breed 'dat was echttt'grijna ik. Een gehuil van James hoor ik en pruil 'ok loop wel even jij gaat zo'k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ga wel want ik heb alles nog aan '' grinnik ik en ik loop naar James en geef hem zijn speen die hij had laten vallen . Maar ik kom erachter dat ik nog steeds Niall's sperma in mijn mond heb . Ik slik het snel door en ik glimlach . Ik loop weer terug naar Niall ik blijf grijnzend tegen de deur aan staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns even en zwoel wenk ik hem. Aan zijn shirt trej ik hem op bed en begin hem te pijpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Voor het eerst begin ik hard te kreunen . Hij kan dit gewoon zo goed !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend slik ik zijn goedjr door. 'kom we gaan bij onzr zoon kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik trek mijn broek omhoog . Ik loop naar de kamer van James en glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kleed me grijnzend aan en volg Jim.ik leg een dikke deken op de vloer en leg er wat speelgoed en knuffeltjes op die aan een hangdinf liggen zodat James eronder kon zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall had beneden een dikke deken op de grond gelegd met wat speelgoed erop . James lag er lekker op hij zat telkens met zijn beentjes en armpjes in de lucht . Ik heb alles opgenomen daar van


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend kijk ik naar James. De beugel hing boven hem met alle speeltjes eraan eb ik ga naast hem zotten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Lux huilt . '' Ik ga wel '' glimlach ik en ik loop naar boven waar ik Lux in tranen zie . '' Wat is er Lux? '' vraag ik . '' Ik mis mama '' zegt ze snikkend. Omg dit verscheurt echt mijn hart. '' Wil je terug naar huis ? '' vraag ik . Ze denkt even na . En dan knikt ze. '' Okay dan breng ik je naar huis '' glimlach ik en ik pak haar spulletjes. Als ze naar huis wilt dan breng ik haar gewoon ik ga haar niet dwingen om hier te blijven . Ik loop naar Niall en ik zeg wat er is en dan breng ik lux weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik even en geef Lux een kus. Glimlachend til ik JAmes op en ga op de deken liggen en leg hem op mijn buik en begin van alles te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik bel aan en Lou doet open met een nuchter gezicht . '' Zo eindelijk nuchter ? '' zeg ik . Ze knikt zachtjes . '' Lou schaam je ! Je bent dronken in het bij zijn van je kind verdomme ! Ik had de politie kunnen bellen maar dat deed ik niet . Lux ga jij maar eventjes naar boven '' zeg ik . Lux loopt naar boven . '' Jij bent ziek in je hoofd ! Je moet erover heen komen dat hij niet meer van je houd ! '' zeg ik . Ze knikt . '' Het spijt me .. '' zegt ze zachtjes. '' Zeg dat maar tegen Lux! '' zeg ik . '' En morgen kom ik weer om te kijken hoe het gaat. En als je weer dronken bent dat neem ik Lux in huis ! '' zeg ik en ik stap in de auto en ik rij weer naar huis. Ik doe e deur dicht en ik loop naar Niall die vrolijk zit te spelen met James


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kietel wat en kijk ip naar Jim 'heey hoe gibf het?'vraag ik bezorgd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb haar gezegd dat ik morgen terug kom om te kijken als ze weer dronken is . En als ze dat is zorg ik ervoor dat Lux bij ons blijft. Dit kan gewoon niet meer zo. Ze moet nu echt verder gaan met haar leven '' zeg ik en ik ga naast Niall liggen. James kruipt op mijn buik wat ik grappig vind. James rolt zich zelf op zijn rug en ik begin hem zachtjes te kietelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik