• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    over 3 kwartier naar de kermis. hopelijk niet te veel last van men knie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed . Misschien kunnen we dan iets met Lux en James doen ? '' zeg ik '' Speeltuin ofzo idk ? '' zeg ik en ik sta op . Als Niall James in de kinderwagen legt giechel ik en samen loop ik naar het huis van Lou


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Is goed . Misschien kunnen we dan iets met Lux en James doen ? ''ik knik '' Speeltuin ofzo idk ? ' 'dat is goed' ik leg James in de kinderwagen en we lopen naar het huis van Lou en we bellen aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De deur gaat open en Lou verschijnt met een dronken kop. '' Uh hoi ? '' zeg ik . '' H-Halloo VAS HAPPENIN !! '' roept ze . Ik kijk haar raar aan . '' Wij kwamen eigenlijk James laten zien maar je bent dronken.. '' zeg ik . Wait whut ?! ze is fucking dronken! Waar is Lux ? '' En wij nemen Lux me ze blijft bij ons slapen vannacht ! '' zeg ik . Ik loop lang Lou heen die dom naar me zit te grijnzen . Ik pak de spulletjes voor Lux en ik laat een briefje achter voor Lou voor als ze weer nuchter is . '' Kom Lux dan gaan we lekker naar de speeltuin '' zeg ik glimlachend. Met een boze blik loop ik de deur uit met Lux in mijn armen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Het gaat echt niet goed met haar, schiet fdoor mijn hoofd. Terwijl James Lux mee neemt en spullen pakt bel ik naar Simon.'Simon Niall hier. We wouden even naar Lou om James te laten zien maar ze was dus dronken. Het gaat helemaal niet goed met haar. Wij nemen Lux mee dus dan weet jij dat ook maar we moeten echt iets gaan doen dit kan zo niet' leg ik kort uit. 'Niall allereerst nog gefeliciteerd en ik ga wat regelen komt helemaal goed, geniet van je twee vrije weken en geniet van je zoon' ik bedak hem en hang op. Ik glimlach door Lux en we lopen een stukje verder. 'Kijk Lux, dit is James ons kindje. James dit is Lux' stel ik ze voor aan elkaar en doe de kap omlaag zodat ze beter kan kijken. 'babyyy'roept ze vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha ja dat is een Baby'' glimlach ik . James ligt lekker rustig te slapen . '' Maar wel een beetje stil zijn hoor want James slaapt '' glimlach ik . Ze knikt . '' Ik heel zachtjes doen '' fluistert ze en ze doet haar wijs vinger voor haar mondje . Ik glimlach en ik knik . Als we bij de speeltuin zijn ga ik met Lux van de glijbaan . '' Nog een keer ! '' zegt ze na 10x van dat kut ding er van af zijn geweest. Ik blijf gewoon glimlachen en ik knik . Ik kijk naar Niall hoe bezorgd hij kijkt naar Lux. '' Ga maar eventjes alleen spelen oke ? Ik let wel op je hoor '' glimlach ik en ik loop naar Niall . '' Hey het komt wel goed met Lou.. Maar ze is gewoon een beetje in de war .. '' zeg ik . En ik trek Niall in een knuffel.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Bezorgd staar ik anar Lux, dit was niet de Lou zoals ik haar kende. Ik kijk op van Jim en knuffel hem terug.'Ik vind het gewoon zielig voor Lux maar ook voor haar. Ze heeft het echt moeilijk en ik wil haar heel graag helpen maar ik weet niet hoe' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''ik weet het Niall . Maar dit moeten we aan Simon overlaten.. Simon regelt iets voor Lou en wij regelen wat voor Lux. Als het moet mag ze hier blijven logeren tot dat Lou weer terug de oude is. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik glimlachend en zie Lux in het zandbak spelen. Ik leh James weer terug eaardoor hij weer slaapt. Ik sta op en til haar in se schommel en duw haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan
    Deze keer blijf ik bij James . Hij lag lekker te slapen en hoorde denk ik niet eens het geschreeuw van de spelende kinderen . Over een paar jaar schreeuwt hij ook wel als we hier weer zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Als Lux er genoeg van heeft lop ik met gaar terug en zet haar op schoot. 'zullen we zo naar huis terug gsan?'stel ik voor 'lux heb je vanmiddag al gegetem?'zs schud haar hoofd 'dan gaan we zo wat eten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En weet je waar we gaan eten ? Bij nando's . Ik weet dat het nog maar middag is maar vandaag is er gewoon een feestje okay ? '' glimlach ik . Lux knikt blij . Ik til Lux op terwijl Niall al loopt met de kinderwagen . Ik ren naar Niall toe samen met Lux . Lux vind het blijkbaar leuk want ze lacht alleen maar .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'nandos"grijns ik blij dat was al lang geleden. Ik haal de buggy van de rem en leg James even gied onder zijn deken. Jim rent metux die het uitgiert van de pret. Ik leg de girrafe weer tegen James aan die er een arm omjjeen slaat. Al snel zijn we er en lopen we naar binnen. Ik loop naar Ashley een medewerker die ik kende en vraag om een rustig tafeltje en eenbkinderstoel. Ze pakt een sleutel en neem ons mee naar een wat afgelegen tuimte wat fijn was voor James. Ik doe de kap weer omlaag maar laat hem nog eventjes liggen. Lux krijgt een prinsessenstoel en ik glimlah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik wil graag de kip schotel '' glimlach ik . Lux eet wel van mij mee want ik kan niet zoveel op . Ik glimlach als ons eten er is . Lux laat ik wel eerst eten . Als zij vol zit eet ik de andere dingen op . Lux eet wel veel maar dat is juist goed want zij moet nog groeien . Ze zit er wel koninklijk . '' Nu hebben we dus één prinses en één prins . Maar wat zijn Niall en ik dan? '' vraag ik nep sip . '' Niet Huilen Jim... '' zegt Lux . '' Jullie feetjes zijn'' glimlacht ze . Ik grinnik . '' Feetjes ? Hmm dat is goed '' grinnik ik . Ik geef Lux een kus op haar kruin . '' Wie wil er nog wat drinken ? '' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bestel een aantal dingen en glimlach door Lux. Voor kinderen waren ze hier zo lief. Meisjes kregen een kroontje en jongens diebkregen een piratenzwaard ofzo. Dar vwranderde elke keer. Ik eet mn eten op en glimladh weer. Daarna haal ik James eruit en laat eenbflesje warm naken. Het was mijn beirt dus al hongerig snel had hij het flwsje leeg en laat ik hem boeren wat weer een flinke boer was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan