• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik kijk Niall raar aan maar ik doe toch wat hij vraagt . Ik geef James mijn vinger en direct pakt hij hem vast en stop het in zijn mond . Ik begin te lachen als er wat kwijl over zijn wang heen glijd. Ik pak het doekje van Niall en ik veeg het weg . '' Ik kan nog steeds niet geloven dat we nu echt een gezin hebben '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even 'ik ook niet het is nog ongelovig allemaal' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Inderdaad . Maar ik ben er wel blij mee '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik. "da zeker'glimlach ik. Ik glimlach omdat James als een visje met zijn mond open en dicht gaat en gniffel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kijk nou hij word een ZeemeerminBaby'' grinnik ik . Opeens ruik ik iets vreselijks . '' Hahah ik doe het wel '' grinnik ik . Ik til hem op en ik loop naar de commode . Ik leg hem erop en ik verschoon hem.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel even. Een stank komt tegemoet en ik gniffel. 'Heb jij poepie gedaan' gniffel ik. Jim bied het aan om hem te verschonen en ik knik. Het was mijn eigen kind dus veel maakte het me niet uit eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik gooi de vieze kleertjes in de was en ik zet de was direct aan . Met een verschoond kind loop ik naar beneden en leg ik hem weer op de dikke deken . '' Ga maar lekker spelen schat '' glimlach ik en ik loop naar de keuken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    ik kijk naar James die weer schone kleding aan heeft en glimlach tevreden. Glimlachend knuffel ik met hem en geef hem kusjes. Het was gewoon mijn boefje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het is nu zo ongeveer 5 uur dus tijd voor het eten van James. Ik maak een flesje klaar en ik voel even of het niet te warm is . Ik loop terug naar Niall en ik geef het flesje aan hem . Je ziet James heel hongerig naar het flesje kijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Dankbaar pak ik het flesje aan. Ik gniffel even door James die hongerig naar het flesje kijkt. "Jim je meot daar een foto avn maken voor later' gniffel ik. Ik til James op die even zielig kijkt omdat hij dacht dat hij het flesje kreeg. Lachend ga ik zitten in de bank en leg hem lekker in mijn armen neer en houd het flesje voor zijn gezicht awar door hij zijn mond open doet en met grote ogen naar het flesje kijkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak de video camera. Want het is toch veel leuker om het te filmen ? Ik grinnik en ik neem hem op. '' Papa Niall die jou een flesje geeft omdat jij WEER eens honger had '' grinnik ik en ik ga naast Niall zitten zodat ik een beter beeld heb


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Lachend kijk ik naar de camera en geef James het flesje die tevreden glimlacht en smakt. 'pff netjes eten kun je nog niet, dat meoten we je nodig lerej'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja Niall netjes eten kun jij OOK nog niet ! '' grinnik ik . '' Ik heb gewoon 2 baby's hier '' giechel ik . Ik doe de camera uit en ik leg hem op tafel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik gniffel even en laat hem boeren. Ik geef hem aan Jim en ruim alles netjes op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik glimlach als ik James krijg en ik ga op de bank liggen . James begint te lachen telkens als ik lucht in adem omdat hij dan omhoog gaat. '' Vliegtuig ? '' zeg ik en ik doe net alsof hij een vliegtuig is .Hij giert het uit van het lachen waar door ik ook begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik