Filettino schreef:
Die taak van een roostermaker; mijn beide ouders zijn docent en ik weet daarvan dat je ook aangeeft welke dagen je wel wilt werken en welke niet, mijn vader werkt 5 dagen, mijn moeder is op vrijdag vrij. Dat vergt enorm veel planning, dus dat er iets fout gaat, kan gebeuren.
Máár, ik snap het punt van jouw (en je vriendin) heel erg goed; ik zou er ook van balen als er twee vakken tegelijk ingeroosterd staan. Je wilt gewoon naar beide lessen gaan om de juiste stof van de docent te krijgen zodat je niet achter de feiten aanloopt. Het is hartstikke kut en ik snap dat je pissig bent, daar niet van.
Ja, ik snap dat het natuurlijk niet erg makkelijk is om alles goed te plannen, maar bij KCV zijn we met zijn zessen, dus zo veel roosters had de roostermaker nou ook niet om te checken of het klopte, en drie van de zes hadden dus dit probleem :') Nu hebben we dat lesuur op woensdag het eerste uur en daarna 2 uur tussenuur
Maar ach, ik kan nu tenminste naar allebei de lessen. (:
Leonhardt schreef:
Wij (de TTO klassen) horen CKV in het Engels te krijgen, maar nu zijn de VWO en TTO klassen verspreid over 4 CKV klassen, waardoor dat dus onmogelijk wordt :')
Ik ga ook maar zo'n Time-Turner aanschaffen...
CKV en TTO, dat was verleden jaar bij ons op school ook een enorm probleem om te regelen :')
[ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 21:27 ]
Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.