• Ja, vroeger, met het oude design, was er echt heel veel keuze in kleuren bij de templates. Je kon met een colour picker de kleur kiezen die je wilde. Die zag er dan zo uit:



    (Voor de duidelijkheid, die heb ik gewoon van internet afgehaald als voorbeeld, het kan zijn dat het er wat anders uitzag. ^^)

    Sinds het nieuwe design is de keuze voor kleuren flink beperkt. Je kunt alleen kiezen uit een tiental kleuren en dan kun je geen donkere of lichtere kleuren kiezen. Niet dat het dringend nodig is, maar ik vraag me af of het templatesysteem niet wat uitgebreid kan worden? Is hier vraag naar of vinden jullie het wat overbodig?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het zeker een goed idee! Ik wilde gister al kijken of ik mijn template kon aanpassen, maar de kleuren stonden me niet echt aan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zeker voor, want met de huidige kleuren kan ik amper wat. :')


    Take me to wonderland

    Volgens mij is dit al een keer voorgesteld. Ik weet niet of ik voor of tegen moet zijn, het is niet zo dat ik het per se nodig vind, maar het zou wel leuk zijn.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Volgens mij is dit al een keer voorgesteld. Ik weet niet of ik voor of tegen moet zijn, het is niet zo dat ik het per se nodig vind, maar het zou wel leuk zijn.

    Het is in ieder geval al tig keer voorgesteld in andere suggesties, maar ik heb er nog geen apart topic van gezien in ieder geval. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bennefrost schreef:
    Ik ben zeker voor, want met de huidige kleuren kan ik amper wat. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben voor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iphigenia schreef:
    Ik vind het zeker een goed idee! Ik wilde gister al kijken of ik mijn template kon aanpassen, maar de kleuren stonden me niet echt aan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik eigenlijk nooit templates meer, maar ik vind het wel een goed idee.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het wel een goed idee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het ook ooit eens voorgesteld, maar er is verder niks mee gedaan. :/
    Voor, dus.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 16:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Q is geen profielen site, en redelijk overbodig dus, ik denk dat het er niet gaat komen, alhoewel ik voor ben :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Q is geen profielen site, en redelijk overbodig dus, ik denk dat het er niet gaat komen, alhoewel ik voor ben :Y)

    Templates hoeven niet alleen voor je profiel te zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pabitel schreef:
    Volgens mij is dit al een keer voorgesteld. Ik weet niet of ik voor of tegen moet zijn, het is niet zo dat ik het per se nodig vind, maar het zou wel leuk zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor! (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben voor. Mijn favo kleur zit er niet eens tussen nu


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.