• Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar 1 februari begin ik aan een stage in Amsterdam. Aangezien ik op dit moment in Arnhem woon en voor Amsterdm helaas te arm voor ben ben ik met spoed op zoek naar een betaalbare kamer in Utrecht. Heeft er iemand tips? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee maar wel eenwedervraag: enig idee hoeveel mensen opzoek zijnnaar een kamer in Utrecht? Wordt lid van ALLE facebook pagina's die je kunt vinden en dan moet je maar hopen. Ik woon in Utrecht dus dat scheelt, maar je zou moetenkijken naar Lunetten, Leidsche Rijn, de Meern en Zuilen. Niet hartje Utrecht.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Amsterdam valt best mee hoor. Je moet alleen niet hartje A'dam gaan zitten (of heel veel geluk hebben). Oost, Noord, Zuid en Zuid-Oost (West kan ik je niet aanraden), zijn best wel te doen. Je kunt je volgens mij inschrijven via studentenwoningweb, daar kun je alles (prijs, ruimte, etc.) vergelijkt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn nicht studeert in Amsterdam en zij zit in Amstelveen op kamers denk ik. Volgens mij is daar zo'n super groot kamercomplex, misschien kun je daar eens kijken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt