• Jaja, want het bestaat alleen als muziek.


    http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo


    Emo kan verwijzen naar:

    Emo van Bloemhof (circa 1175-1237), abt in Wittewierum;
    Emo (jeugdsubcultuur), een hedendaags jongerencultuur;
    Emocore (origineel), een muziekgenre met wortels in de hardcore punk;
    Emocore (mainstream), een aanduiding voor een grote groep mainstream rockbands aan het begin van de 21e eeuw;
    Europees Massagoed Overslagbedrijf (EMO), een overslagbedrijf in Rotterdam.
    Exposition Mondiale de La Machine Outil (EMO), een grote internationale beurs voor metaalbewerkingsmachines en gereedschappen die gehouden wordt in Hannover (Duitsland) en Milaan (Italië).


    NIETS over een kledingstijl.

    Tja.

    hm ik vind dat je het nu wel zou kunnen zien als kledingstijl.
    Vind ik he, aangezien ze gewoon hun eigen kenmerken hebben.

    Dan noem ik iets een stijl.

    EMO = eigenlijk muziekstijl

    en totaal GEEN kledingstyl , maar nu begint het eiglijk meer en meer ook naar kledingstijl tegaan
    3/4 toch ale alsj zegt dies emo ziede al aan zijn kleding dan hebde da al juist,


    Gilles (ll)

    emo = muziek adôhh!!

    en emo staat voor emotional BTW (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bij een muziekstijl kan toch ook een kleding stijl komen!
    Tenminste dat lijkt mij.


    Fight for you're love, cause it worth it

    Èmo is togh ook iets van emotie

    bij dat subcultuur gedoe staan ook kenmerken aan kleding dus zo onderhand kan het idd ook wel als kledingstijl worden gezien...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Whaha en ik sluit me er nog steeds bij aan.. maarja mensen maken van hokjes en labels wat ze ervan willen maken omdat ze gewoon heel stiekem wel in hokjes geplaatst willen worden, omdat je zelf zijn eng is, want dan hoor je niet bij een groep. Nou dames en heren.. word wakker.. je staat er zowieso altijd alleen voor. Ja tuurlijk zullen en vrienden en familie zijn die je ondersteunen. Maar uiteindelijk ben jij diegene die stappen moet zetten, knopen moet doorhakken en niet de mensen om je heen.. dus waarom labels en hokjes..?


    Wie du mir, so ich dir.