• De stelling van deze week luidt:
    Door de Gaypride krijgen mensen een verkeerd beeld van homo's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    -Laatte stelling vandaag-

    Ik vind dat ze juist en goed beeld van ze krijgen, want ze zien dat het ook gewoon mensen zijn (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor sommigen wel, maar voor mij absoluut niet.
    Die dag is speciaal voor hun, laat ze lekker wild doen.
    Ik vind dat het gewoon normale personen zijn.


    Where words fail, music speaks

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het zijn ook maar mensen, dus ik zou niet weten waarom. Maar je hebt van die mensen die dat dan krijgen, die zich iets meer voelen etc.

    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen doet wel eens een keertje raar, dus ik vind van niet (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eens, door dat soort dingen denken mensen sneller dat alle homo's zo zijn, wat niet zo is. Mensen scheren andere snel over een kam, zeker als er zo'n voorbeeld is. Zo blijven de vooroordelen bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    We accept the love we think we deserve.

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    _O_O Ik sluit me hier volledig bij aan.

    Ik ben zelf lesbisch en ik vind de Gay Pride maar overdreven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myles schreef:
    het zijn ook maar mensen, dus ik zou niet weten waarom. Maar je hebt van die mensen die dat dan krijgen, die zich iets meer voelen etc.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    dat ja.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik vind van niet ze zijn ook maar gewone mensen hoor


    een vriend is iemand die je nooit in de steek laat

    Ik zelf kijk er niet anders naar..
    k bedoel Stel er zal ook een straightparade komen dan zouden alle homo's toch ook niet raar opkijken als we daar allemaal vaag aan het dansen zijn ofzo?

    Homo's zijn trouwens erg gezellige mensen (: men mentor is homo en dat is echt een geweldig humoristische vent xD

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 10:47 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    If we had not a soul, music would have created it.