• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Om half zes wakker en dan moet ik straks nog duizend trappen op en af lopen op mijn moeder haar werk. Vanavond This Is Us. Morgen terug de duizend trappen en maandag start het school. ARGHHHH.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    En dan was het nog maar 15 uur en 4 minuten voor je verjaardag hehe..


    'Darling, just hold on'

    Heel handig dat er nog steeds niet op de schoolsite staat of het 6e/8e wel of niet doorgaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vandaag de introductiedag. Yay :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I am so stupid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    These words of wisdom come with like a vision, this is the first day I've ever had to stand and witness.


    You are beautiful, you are love.

    Is het normaal dat wanneer je je neus naar links en rechts beweegt, je 'm hoort kraken? D:
    Ik ben vanmorgen dood leuk tegen de spijlen van m'n bed aan gebotst, dus nu doet m'n neus verdomd pijn...


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moesje! Yay! Here we come.

    Goed. Eerst effe douchen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn vrienden gaan mij zometeen zoooo uitlachen om mijn stem èh. Niet zo gek ook, ik klink als een.... ik klink gewoon raar. :'D
    Afspraak maken bij de huisarts is dan ook geen slecht idee denk ik wel... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That movie is soooo badass


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kom op, mezelf! Ga ervoor. Ja, ik praat tegen mezelf.


    You are beautiful, you are love.

    Wtf.
    Veertien tussenuren in één week is toch niet normaal? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben haast euforisch blij, maar ik weet niet waarom...
    Heeft er iemand iets in mijn cornflakes gedaan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    Ik ben haast euforisch blij, maar ik weet niet waarom...
    Heeft er iemand iets in mijn cornflakes gedaan?
    ikke


    Sidera nostra contrahent solem lunamque