• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bieberen schreef:
    Godverdomme. Om kwart over zeven zei je tegen mam dat je nog heel eventjes ging spelen en daarna het spel afsloot. Het is een uur later, je vriendin is gekomen en nu zitten jullie samen achter de computer terwijl ík nu mocht. Je hebt verdomme de hele dag er achter gezeten, nu wil ik eens. (cat)
    Ik ben zo blij dat wij thuis een eigen laptop hebben allemaal (al heb ik mijn laptop en tablet als enige zelf gekocht maar ok :p)


    Life is hard and then we die

    Pfff, reclame's ik haat jullie!


    Stenenlikker

    Oh mijn god. Dat twerk gaat nooit meer uit mijn hoofd. Wat een vreselijk kattengejank. Oh nee, het gejank van mijn katten klinkt duizend keer beter.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin in morgen, want nadat mijn 7e uur klaar is, heb ik weekend en dan kan ik heeeeeeeeeeeeeeeerlijk even niets doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fuck, stage contract vergeten in te leveren.. Morgen maar even langs stage, vaarwel vrije dag. Mis je nu al..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben zo blij dat wij thuis een eigen laptop hebben allemaal (al heb ik mijn laptop en tablet als enige zelf gekocht maar ok :p)

    Ik heb ook een eigen laptop, maar die is zo sloom dat ik 'm alleen gebruik voor iTunes en muziek downloaden. Dan hebben we nog een 'standaard' computer, en daar zit ik toch liever op dan m'n eigen notebook. (cat) Maar 't feit dat m'n zusje met een vriendinnetje is, en dan nog door gaat vind ik rond uit belachelijk aangezien er iemand bij is. Maar goed..

    OT: Hm, maandag school. Which means seeing my crush again woohoo.

    The internet fails to entertain me again.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wil ik een keer wat goed doen wordt het weer belemmerd..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik ben nu al dood van school. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Finallyyyyy. DE TAS KOMT MIJN KANT OP. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stop met kabaal te maken. Stop er gewoon mee.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil niet meer naar school. Ik wil vakantie :c


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    The internet fails to entertain me again.

    Be entertained;

    Draculea schreef:
    (...)
    Be entertained;




    Hahah bedankt! :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'