• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Comanche schreef:
    Oké, wil iemand mij even moed inspreken voor de introductie-ochtend en gewoon het hele jaar? :'D



    26 - 02 - '16

    Comanche schreef:
    Oké, wil iemand mij even moed inspreken voor de introductie-ochtend en gewoon het hele jaar? :'D




    Morgen wordt een leuke dag als je er maar het beste van maakt! Het zal heus wel mee vallen, net zoals de rest van het jaar! Het komt wel goed! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Exo - Zelfstandig werken
    Minstens 1 uur per week besteed je aan zelfstandig werken. Hiervoor ga je naar de mediatheek of het studielokaal. Bij binnenkomst meld je je met schoolpas bij de mediathecaresse of de onderwijsassistent. Deze uren worden geregistreerd en bijgehouden. Kom je aan het einde van de periode uren tekort, dan zul je deze in je toetsweek moeten inhalen.
    Heb je scheikunde, natuurkunde en biologie in je pakket zitten, dan werk je tijdens dit onder begeleiding van een TOA/onderwijsassistent aan practica of andere opdrachten.



    Toevallig heb ik scheikunde, natuurkunde en biologie in mijn vakkenpakket. Hoef ik me niet te vervelen in de mediatheek en studielokaal.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    YES! Mijn rat gaat zo racen. Win some money for daddy!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op de één of andere manier begin ik een beetje zin in school te krijgen :l


    Caution first, always.

    Zet ik de datum verkeerd op een stagecontract.. Datum naast de handtekening in plaats van op het aparte lijntje..
    Ik begin echt een hekel aan mezelf te krijgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben ik echt de enige die Taylor Swift wil slaan om te zien of ze een liedje over me gaat maken? :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Heb dus net m'n tanden gepoetst en dan krijg ik nu zin in m&m's. DDDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramsassy schreef:
    Ben ik echt de enige die Taylor Swift wil slaan om te zien of ze een liedje over me gaat maken? :'D

    Nee hoor. Hierzo + uno.

    OT:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ramsassy schreef:
    Ben ik echt de enige die Taylor Swift wil slaan om te zien of ze een liedje over me gaat maken? :'D

    Ik weet dan al hoe het liedje gaat klinken
    "I knew you were trouble when you punched my face..."


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    YES! Mijn rat gaat zo racen. Win some money for daddy!

    I won! Weer 2 euro erbij :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fcking cliffhangers...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alkfjlsdkfjjlsdfk. Heb dus nog maar 10 m&m's ofso. Had dus toch na werk even naar de AH moeten gaan...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 22:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En weer 7 euro erbij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whut? No way dat het vandaag maar windkracht 3 was ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered