• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    I just want to cry. Ugh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is al vrijdag vandaag of? Damn


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alsjeblieft. Ik ben moe :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eindelijk weekend! Kan ik lekker bezig met huiswerk en leren >.<

    Waarom is dit seizoen zo zielig?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom moet je altijd jezelf erbij betrekken als het over míj gaat. Ga toch weg mam, alsof jij er iets van begrijpt.


    i put the fun in funeral

    Waar the fuck ben je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Besef me nu opeens dat jij dit ook zou kunnen lezen...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 17:18 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Are you kidding me!? Ik heb ik weet niet hoelang Silent Hill zitten spelen en hij heeft niks opgeslagen? Eff dit spel :l


    Caution first, always.

    Leuke introductiedag gehad! Moet er alleen niet aan denken om dan meteen met ze op kamp te gaan, hoi.
    Ik slaap liever in mijn eigen fijne bed. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kaaaaassoufflé.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avondje alleen thuis aka Pirates of the Caribbean marathon. :Y)

    Dit was het dan. Doei!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb inspiratie nodig voor de wedstrijd, maar ik weet gewoon niks.


    Tijd voor koffie.