• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    CONCENTRAAAATIEEEE. Waaaar beeeeeeen jeeeeeeeee?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dit gaat echt niet goed komen, ik zit hier half te hyperventileren..

    Kan iemand me helpen, ja, dank je wel

    Dit word echt zo'n klote middag en avond..


    'Darling, just hold on'

    Whut, zeg je dat ik online moet komen. Ben ik online en jij ook, reageer je niet...

    En kom naar Waterweekend! Ik beveel het je! Ik weet niet eens bij welke groep je zit -_-

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 14:43 ]


    Stenenlikker

    Fuck fuck fuck geen zin in vanavond. Ik overweeg echt te stoppen met werk, dan ben ik maar een aansteller. Naja, de rest van het weekend wordt tenminste wél leuk als het goed is :].


    i put the fun in funeral

    Ik vind het echt awesome dat ik blijkbaar volgens mijn Engels leraar een Brits accent heb, ik ben daar echt super blij mee(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je bent echt een ontzettend hypocriet wijf. Houd je smoel eens een keer en kijk eerst eens naar jezelf.

    Dat moment wanneer je na een week nauwelijks contact te hebben gehad met je ouders of andere familie eindelijk de tijd vind om te bellen en niemand opneemt. Geweldig...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik wil terug :(


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Oh my gooooood.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil chips, doritos. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaaaaaaa, ein-de-lijk nieuwe breispullen kopen! :'D Misschien vind ik ngo wat fournituren bij Hema en andere winkeltjes. c:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 15:47 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Josh Ramsay is lekker!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik moet nog zo veel doen, maar heb zo weinig zin. (cat)
    Alles uitpakken en zo, maar mijn maag doet zo'n pijn...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ONE TIME FOR THA PIZZAAA


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ben begonnen aan Teen Wolf. Genius :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •