• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    oke dat was een geslaagd verjaardags kadootje xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I dont know how to feel about this.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat kan mij die shit nou schelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn staartbotje doet onmeunig pijn. Ik zweer ik groei een staart. (cat)

    ik ben van mijn leven nog nooit zo blij geweest om een link te zien, zelfs als wat erachter zit slchte kwaliteit heeft


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is toch ergens maar goed dat ik mijn stage contract was vergeten vandaag, anders was het me nooit opgevallen dat mijn telefoonnummer niet klopt. (cat) Maandag maar op school vragen.
    Ik hoop dat de praktijkopleider van stage niet enorm kwaad wordt woensdag..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh yeah, a little less conversation, a little more action!

    God damnit -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    Mijn staartbotje doet onmeunig pijn. Ik zweer ik groei een staart. (cat)

    Daar heb ik ook een hele tijd last van gehad! Ik voelde zelfs dat hij verder uitstak dan normaal. Gelukkig is het nu weer zoals het hoort, maar goed, dat was echt raar ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaaaaaa, morgen met mama naar Zeeman om breispulletjes te kopen! :'D Ik moet meer naalden van verschillende groottes, meer wol, meer alles. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elke twee minuten *FACEPALM*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat hou jij toch van het geluid van je eigen stem :/


    Caution first, always.

    O god. Ik ben echt moe. En morgen weer naar moesje toe! Yay! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook een hele tijd last van gehad! Ik voelde zelfs dat hij verder uitstak dan normaal. Gelukkig is het nu weer zoals het hoort, maar goed, dat was echt raar ;x

    Creepy. :'D
    Ergens zou ik het wel badass vinden mocht ik legit een staart groeien. :Y)

    *deep sigh*
    Yeah...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom ben ik naar maandag aan het verlangen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”