• Ik vind dat Nederland gewoon niet meer deel moet nemen aan het Songfestival. Niet, omdat we met slechte liedjes komen, maar gewoon om onze eer hoog te houden. Het gaat niet meer om het liedje, maar om de acts. Ik vind het nog steeds raar dat Moldavië doorging, met hun vreselijke mutsjes! Wat vinden jullie? Moet Nederland gewoon ieder jaar wel meedoen?
    Ps. Die jongen die Zweden vertegenwoordigde was echt lekker!:9~
    Pss. Azerbeidzjan had niet moeten winnen, Zweden was beter, vind ik!(flower)


    There is nothing more badass than being yourself

    Ps. Die jongen die Zweden vertegenwoordigde was echt lekker!
    Pss. Azerbeidzjan had niet moeten winnen, Zweden was beter, vind ik!

    Klopt, Klopt!
    Nederland moet gewoon stoppen!

    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stiekem vind ik het wel leuk om voor ons land te juichen.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eigenlijk maakt het toch niet uit? Inderdaad Azerbeidzjan had niet moeten winnen, maar eigenlijk was hun liedje toch niet zo slecht? En eigenlijk vond ik de pinnemutsjes van Moldavië best leuk :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.

    Nja, België ook hoor, twaalf punten voor Frankrijk? Duidelijk vriendjespolitiek


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Zweden was slecht, alleen die jongen was mooi.
    Ik vond Georgië héél goed, en dat meisje dat Slovenië vertegenwoordigde was gewoon dé beste. Azerbeidzjan waren best goed, dus die hebben best eerlijk gewonnen, het liedje was mooi én het meisje ook.

    En waarom zou je de oostbloklanden eruit knippen? Zijn die het niet waard ofzo? Die hebben toch meestal de beste liedjes én de beste stemmen. Dat was gewoon een heel racistische opmerking eerlijk gezegd. Iedereen stemt hier op elkaar, niet alleen de oostbloklanden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee joh gewoon elk jaar weer medoen dat Ralf opeens had gewonnen zagen we toch ook niet aankomen


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Azkaban schreef:
    (...)
    Nja, België ook hoor, twaalf punten voor Frankrijk? Duidelijk vriendjespolitiek

    Anders hadden we die waarschijnlijk aan Nederland gegeven. Er is altijd vriendjespolitiek omdat er veel mensen uit andere landen in een ander land wonen. Alle Turken zullen ook op Turkije stemmen en allez Russen op Rusland. Ik denk wel dat het al geminderd is met de jury,maar nog niet helemaal,maar dat gaat ook niet.

    Azkaban schreef:
    (...)
    Nja, België ook hoor, twaalf punten voor Frankrijk? Duidelijk vriendjespolitiek

    T'is allemaal 1 grote politieke kwestie.

    Het mooiste vind ik nog dat dat hele Azerbeijan nieteens in Europa ligt.


    ars moriendi

    Zolang Nederland er zelf nog plezier in heeft, gewoon door gaan. En als het nog lang zo door gaat, krijgen wel vanzelf wel sympathie-stemmen, omdat ze ons zo zielig vinden :P


    It ain't broke, so don't fix it.

    Kuyt schreef:
    (...)
    T'is allemaal 1 grote politieke kwestie.

    Het mooiste vind ik nog dat dat hele Azerbeijan nieteens in Europa ligt.
    NO WAY?
    hfsdjfakjfajg brb dying.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)NO WAY?
    hfsdjfakjfajg brb dying.


    :W(no_chears)


    ars moriendi

    Israël, Turkije en het grootste deel van Rusland liggen ook niet in Europa.


    It ain't broke, so don't fix it.

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'