• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Switserland. I'm always Switserland.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    God ik ben nerveus.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ok.. Dag overleefd.. Eerste opdracht lijkt niet moeilijk.. Ben al voor de helft klaar..
    Nu de andere shitload aan opdrachten nog die binnen 5 weken af mogen -.-
    Leuk man! Projecten...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Father schreef:
    (...)
    Neh, dat zeg ik niet. Maar het basisprincipe hetzelfde houden zou wel handig zijn. Dus geen smileys erin, dezelfde titel, dat soort dingetjes.

    Het lijkt mij nog steeds erg onnodig om dat telkens te vermelden, want ik vind dat het gaat om waar je mee zit en niet één of andere tic die je moet vermelden enkel omdat het topic niet "hetzelfde is". Dingen veranderen, toch?
    Niet aanvallend bedoeld, trouwens.

    OT: Eigenlijk wil ik opstaan om koffie te pakken, maar dan moet ik mijn oortjes weer goed doen, zodat ik überhaupt wat muziek kan horen.
    Urgggh.
    Geen.zin.in. But alright, here we go!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nice!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Godverdomme. Om kwart over zeven zei je tegen mam dat je nog heel eventjes ging spelen en daarna het spel afsloot. Het is een uur later, je vriendin is gekomen en nu zitten jullie samen achter de computer terwijl ík nu mocht. Je hebt verdomme de hele dag er achter gezeten, nu wil ik eens. (cat)

    Loian schreef:
    Ik heb zooo'n zin om Taylor Swifts gif in iemands Gb te zetten. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Ik ben verward. En boos.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... wat is er allemaal op Quizlet aan de hand? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woesj ik ben een wervelwind


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Filettino schreef:
    Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... wat is er allemaal op Quizlet aan de hand? (cat)


    Made me smile.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ugh. Jongens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Klote de nieuwe klassenindeling is om te huilen, meeste vrienden plus mn beste vriendin zitten in de andere klas ):


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Motive... where aaaaare you?! Mommy is calling for you! She wants to have a little word with you; it's about you running away from home almost every day. You're not behaving mature and responsible and you let mommy down. She's very dissapointed in you and you're grounded the rest of mommy's life. Come home NOW. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    hahahhahahhahahahhahahahahhahahahahahhaa leuk


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''