• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Na mijn woorden voelde ik de lichte druk van haar lijf toenemen tegen mijn schouder en rug. Het voelde vreemd comfortabel terwijl ik doorging met tekenen. Mijn hoofd lag bij de patronen op het papier, maar ik was ook erg gespitst op het gevoel van haar lichaam tegen de mijne. Een zachte lach rolde over mijn lippen toen ze over James begon. "Dood is wel overdreven hoor. Je zit tegen me aan. Het is niet dat we aan het zoenen zijn ofzo." mompelde ik afwezig. Ja, ik voelde haar borsten tegen mijn rug, maar die had hij ook tegen zijn borst gevoelt tijdens de knuffel. Onze vriendschap was gewoon heel onschuldig, op benefits gebied dan, en als James dat echt als concurentie zag was hij wel een beetje heel zielig. Ik zou het alleen nooit tegen zijn gezicht zeggen. De vriendschap tussen Abby en mij was net zo onschuldig als die tussen twee kleuters. Toen ik ook klaar was met de laatste tekening stopte ik het boekje weer diep weg samen met het potlood in mijn broekzak. "Dat is allemaal voor mijn meesterplan." zei ik op een samenzweerderige toon. Mijn ogen twinkelde even gevaarlijk, voor ze weer tot onschuldigheid uitdoofden.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Dood is wel overdreven hoor. Je zit tegen me aan. Het is niet dat we aan het zoenen zijn ofzo." en ik grinnik. Ik snapte James zijn probleem ook niet helemaal, ik was toch niet in hem geïnteresseerd dus waarom zou hij zo moeilijk doen?
    Het had allemaal helemaal geen zin.
    Mijn ogen blijven strak gericht op het papier waar met de tijd mee steeds meer vormen op verschenen.
    "Hij zag er anders uit alsof hij me een knal ging verkopen toen jij de kamer uit liep.."
    Loki legt de laatste hand aan zijn tekening en stopt het boekje weer weg wat voor mij een teken is om weer gewoon te gaan zitten, en ik schuif me zo dat ik weer naast hem zit.
    "Dat is allemaal voor mijn meesterplan." zegt hij met een twinkeling in zijn ogen. Op mijn gezicht ontstaat een glimlach. Het was leuk om hem zo te zien in de dingen die hij graag doet.
    Je kon zien dat hij er van genoot.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte toen ik haar hoorde grinniken. Ik tekende rustig verder en rolde even met mijn ogen. Bij haar woorden schudde ik mijn hoofd even. "Hij zal je niet slaan. Mij wel." Als hij echt dacht dat Abby en ik iets hadden, wat echt absurd was, zou ik het bezuren, niet zij. Ik legde een laatste hand aan mijn tekening en stopte alles weg met een glinstering in mijn ogen. Ik was niet alleen de zondebok, ik was vaak ook de aanstichter van kwaad. Ik zag haar ook glimlachen. Daardoor kwam er ook een klein glimlachje op mijn gezicht. "Dus, wat kwam je doen?" vroeg ik voor ik haar op schoot trok. Gewoon omdat dit normaler sprak dan over mijn schouder.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Nadat Loki gevraagd heeft wat ik eigenlijk hier kwam doen trekt hij me op zijn schoot.Aha. Ja goede vraag wat kwam ik eigenlijk doen? Geen idee, ik liep gewoon hier heen.
    Ik kijk hem aan, " Weet ik niet meer..." en voor de zoveelste keer vandaag trek ik mijn schouders op.
    " Ik ging naar beneden in de keuken wat drinken en toen kwam James, die me negeerde, of niet zag ofzo... en toen liep ik de eetkamer in en daar was weer James dus daar ging ik ook niet blijven en toen liep ik naar buiten en daar was jij.... Maar wat ik nou eigenlijk kwam doen, ja da's een goede vraag.. Dat weet ik dus niet"
    James was hier in ieder geval niet, dus dat scheelde al een hele boel.
    "Ik zal wel dement worden of zo.. " en een kleine gaap verlaat mijn mond waarna ik een keertje smak.
    Blijkbaar vond mijn lichaam dat ik nog altijd niet helemaal wakker was. En dat kon kloppen want erg aardig werd ik niet wakker gemaakt vanmorgen. Met dank aan!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte bij haar woorden en luisterde geamuseerd. Ik aaide zacht door haar haren onder het luisteren. Ze was echt wel een schatje en elke jongen zou geluk hebben haar zijn vriendin te noemen. Ik grinnikte zacht bij haar woorden over dementie en haar gegaap. "Je wordt gewoon oud." Ik drukte een kus op haar voorhoofd. "Denk je dat de koffie al op is?" Ik wilde nieuwe thee, maar ik wilde niet nog een peuk opsteken. Een was wel genoeg op een dag. Ik wilde echt geen kettingroker worden. Voor de gezelligheid was het goed, maar een verslaving hoefde ik er niet bij. "Je ziet er trouwens leuk uit vandaag." zei ik oprecht. Abby was eigenlijk de enige bij wie ik eigenlijk altijd oprecht was. Vreemd, maar het hoorde vast bij het partner-in-crime schap. Ik wreef met mijn hand even aan mijn kin. Zelf had ik maar een normaal kloffie aan. Zwarte spijkerbroek en een shirt met m'n laarzen. Ik droeg geen korte broeken, dat nooit. Ik was nu namelijk al een sateprikker, laat staan met een korte broek. Maar dat maakte nu toch niet uit.


    Bowties were never Cooler

    Patholoog schreef:
    Ethan Brooks

    Pete zag er best leuk uit, ook al zat hij nu helemaal verhuld in warme kleding. 'Een koukleum, he. Je zou het niet zeggen,' glimlachte ik onzeker, doelend op zijn vele, warme kleding. 'Ik heb het ook wel koud, maar niet ongezond koud,' deelde ik mede. Niet dat het hem iets zou schelen. Ik bedoelde, wat boeide het hem nou dat ik het koud had, maar niet ongezond koud. Ik keek omhoog naar de skilift. Dat was een grote, hoge lift moest ik toegeven, maar ik vond het altijd wel leuk om te doen. Leuker dan lopen, dat kostte altijd zoveel energie. Ik kon het eindstation van de skilift niet meer zien omdat het op de top wat vlakker ging, of het was een plateau en daarboven ging het nóg hoger. Ik wist het niet. We hadden wel vaagjes een kaart gekregen, maar daarop was het niet echt duidelijk te zien.


    Pete David Mikaelson
    ''Ik heb het ook wel koud, maar niet ongezond koud," zegt hij dan. Ik grinnik zacht.
    "Ik heb het eigenlijk bijna altijd koud, alleen binnen en in de lente en zomer niet" grinnik ik. Als Ethan naar boven kijkt volg ik zijn blik naar de skilift.
    Snel werp ik een blik om me heen om te zien dat er nog niet zoveel mensen staan, hoe veel zouden er moeten komen..?
    "Dus, heb jij er zin in?" vraag ik Ethan dan maar om een gesprek gaande te houden "Ik eigenlijk niet zo.." mompel ik vervolgens, ik zal toch niet van mijn probleem af komen.. Homo-zijn is namenlijk geen aandoening dus het lijkt me niet geneeslijk..


    Little do you know

    Abigail Pierce
    Ik voelde Loki zijn hand tijdens mijn verhaal door mijn haren gaan. Het was niet vervelend of zo eigenlijk. "Je wordt gewoon oud." en hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. "Moet jij nodig zeggen jij bent ouder dan ik"
    "Denk je dat de koffie al op is?"
    "Ehh.. Geen idee.." Waarom zou hij toch zo slecht tegen koffie kunnen.. Het was ook niet altijd mijn favoriet, ik dronk alleen koffie verkeerd... Maar zo slecht was gewoon koffie toch niet?
    "Je ziet er trouwens leuk uit vandaag." Merkt hij op en een grinnik verlaat mijn mond.
    "Dankjewel, maar Loki? Ik zie er altijd leuk uit snap dat dan" en ik steek mijn tong plagend naar hem uit. "Ik ga wel even nieuwe thee halen, ze waren net nog uitgebreid bezig met de koffie." Waarna ik op sta van zijn schoot "Blijf daar! Als ik je straks moet zoeken he!" en ik wijs naar zijn plek waarna ik naar binnen loop. Klik klik klik. Ik hou zo van deze schoenen.
    In de keuken pak ik twee mokken, Loki zou er daar vast nog wel een hebben maar die was ik vergeten en ik ging hem niet ophalen. De waterkoker zet ik aan en ondertussen zoek ik naar de melk en de theezakjes plus twee lepeltjes.
    Zodra ik alles bij elkaar heb is het water al gestopt met koken en ik schenk de beide mokken vol, doe de theezakjes erin, de lepeltjes en in een mok wat melk waarna ik ze mee terug naar buiten neem en met moeite de buitendeur met mijn elleboog dicht doe.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 17:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gister was ik er niet, word er heel wat af ge-Rpg't, nu ben ik er is het dood x'd


    Little do you know

    haha x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ik zit op mijn paard op Q aangezien mijn leraar dat kalf niet te pakken krijgt -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahaha x'D
    Coowl c:
    Mijn paardje ging gister ook even Western-achtig doen x'D
    Oké, niet mijn paardje maar ik ben de enige van mijn les die erop wil :')
    Maar ze ziet er ook meer western achtig uit.. c:
    Is Ty's broer er al..?

    Is er iemand voor Denise..?
    Probably not but I can try.. x'd
    Ik haat het dat mijn personages moeten wachten tot iedereen eindelijk gereageert heeft -.-
    Waarschijnlijk zijn we dan zondag nog niet klaar -.-
    Maar goed..
    Ik verveel me de pleuris.. Kan Pete niet gewoon er nogsteeds zijn? Er is niet veel behalve zijn naam aan hem veranderd.. x')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Hahaha x'D
    Coowl c:
    Mijn paardje ging gister ook even Western-achtig doen x'D
    Oké, niet mijn paardje maar ik ben de enige van mijn les die erop wil :')
    Maar ze ziet er ook meer western achtig uit.. c:
    Is Ty's broer er al..?

    Is er iemand voor Denise..?
    Probably not but I can try.. x'd
    Ik haat het dat mijn personages moeten wachten tot iedereen eindelijk gereageert heeft -.-
    Waarschijnlijk zijn we dan zondag nog niet klaar -.-
    Maar goed..
    Ik verveel me de pleuris.. Kan Pete niet gewoon er nogsteeds zijn? Er is niet veel behalve zijn naam aan hem veranderd.. x')


    U Krijgt hem nu :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce
    Ik voelde Loki zijn hand tijdens mijn verhaal door mijn haren gaan. Het was niet vervelend of zo eigenlijk. "Je wordt gewoon oud." en hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. "Moet jij nodig zeggen jij bent ouder dan ik"
    "Denk je dat de koffie al op is?"
    "Ehh.. Geen idee.." Waarom zou hij toch zo slecht tegen koffie kunnen.. Het was ook niet altijd mijn favoriet, ik dronk alleen koffie verkeerd... Maar zo slecht was gewoon koffie toch niet?
    "Je ziet er trouwens leuk uit vandaag." Merkt hij op en een grinnik verlaat mijn mond.
    "Dankjewel, maar Loki? Ik zie er altijd leuk uit snap dat dan" en ik steek mijn tong plagend naar hem uit. "Ik ga wel even nieuwe thee halen, ze waren net nog uitgebreid bezig met de koffie." Waarna ik op sta van zijn schoot "Blijf daar! Als ik je straks moet zoeken he!" en ik wijs naar zijn plek waarna ik naar binnen loop. Klik klik klik. Ik hou zo van deze schoenen.
    In de keuken pak ik twee mokken, Loki zou er daar vast nog wel een hebben maar die was ik vergeten en ik ging hem niet ophalen. De waterkoker zet ik aan en ondertussen zoek ik naar de melk en de theezakjes plus twee lepeltjes.
    Zodra ik alles bij elkaar heb is het water al gestopt met koken en ik schenk de beide mokken vol, doe de theezakjes erin, de lepeltjes en in een mok wat melk waarna ik ze mee terug naar buiten neem en met moeite de buitendeur met mijn elleboog dicht doe.


    Loki Laufreyson
    Ik grijnsde even. "Maar ik ben nog geen dementerend oud omatje." Ik woelde even door haar haren. "Je bent wel een lief omatje hoor." Met wat precisie deed ik haar haren terug in model en vroeg of zij wist of de koffie al op was. Jammer genoeg wist ze dat niet. Ik zuchtte even en liet mijn ogen dwalen. Die kwamen uiteindelijk weer bij haar uit. Ik hoorde haar grinnikten. Bij haar vraag trok ik even mijn wenkbrauw op voor er weer een glimlach op mijn gezicht verscheen. "Sorry hoor." Ik beet in de lucht naar haar tong en liet haar gemakkelijk gaan toen ze thee ging halen. Direct toen ze blijf zei schoten mijn handen omhoog. "Ja, baas." kwam er snel uit mijn mond. Pas toen ze weg was merkte ik de mok op die naast me stond. Pech. Ik zette het ding iets verder weg en wachtte geduldig tot ze terug zou komen. Ik keek op als een blije puppy toen ik de deur weer hoorde en ze daar stond met twee mokken. Ik stond op en liep vlug naar haar toe. Met een voet trapte ik de deur helemaal dicht voor ik de mok met melk erin aanpakte. "Lekker, dank je. Ik weet gewoon niet wat het is, maar de geur van koffie versterkt mijn drang naar nicotine heel erg." Ik nam een klein slokje thee en slaakte een verlichtende zucht. Heerlijk.


    Bowties were never Cooler

    [ oke ik hou van Loki, no idea waarom maar ik vind dat karakter leuk :"D]

    Abigail Pierc
    Loki schopt de deur dicht en pakt een mok van me over waarna ik beide handen om mijn eigen mok sluit.
    . "Lekker, dank je. Ik weet gewoon niet wat het is, maar de geur van koffie versterkt mijn drang naar nicotine heel erg." Ik kijk even op,
    "Dat is vreemd....?" en ik neem een slok. "Gewoon stoppen met roken, het is slecht, en het stinkt.. "
    Ik ga weer op mijn kont op de grond zitten met mijn knieën opgetrokken en mijn mok tussen beide handen geklemd.
    Warme handjes!
    Nogmaals nam ik een slok van mijn thee en zucht een keer. "Ik hoop toch dat ik compleet andere groepjes heb straks, want ik vind dit groepje niet leuk want ik ben leiding van het groepje en ik haat het ..."
    Opnieuw kijk ik op naar Loki. "Hoi Lokiiiiiiii" grinnik ik. "Ik verveeeeeeeel meeee" en nog een slok thee.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Heb ik iets speciaals gemist ?]