• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    Zal ik Idwallon laten blijven bij Mitchell en Silas of hem laten vertrekken zodra Mitchell zichzelf begint te verwonden omdat hij dan mogelijk bijna wakker word en Idwallon daar niet bij aanwezig wil zijn?


    Doe wat Idwallon zou doen. Ik denk persoonlijk misschien weggaan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nou, als Idwallon daar niet bij wil zijn, kan hij beter weggaan. Alleen als je denkt dat hij beter kan blijven, doe je dat.
    Wat je ook doet, ik ben toch nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat Idwallon weer eens met zichzelf in gevecht gaat, haha. Waarschijnlijk gaat hij weg maar daar kon ik tijdens het schrijven wel volledig achter vermoed ik zo.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ben je nu aan het schrijven dan? (a)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ben je nu aan het schrijven dan? (a)


    Nog niet, eerst nog een beetje huiswerk maken en dan als pauze beginnen met schrijven. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik ben de afgelopen dagen niet op mijn laptop geweest, vanwege dat die wat kuren heeft en het gewoon een oude crap-laptop is. Vandaar dat er geen post verschenen is, want ik vind het uitermate irritant om op mijn mobiel posts te schrijven. Nu zit ik er weer op en probeer ik eerst posts te schrijven voor RPG's die langer op die van mij wachten :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik ben de afgelopen dagen niet op mijn laptop geweest, vanwege dat die wat kuren heeft en het gewoon een oude crap-laptop is. Vandaar dat er geen post verschenen is, want ik vind het uitermate irritant om op mijn mobiel posts te schrijven. Nu zit ik er weer op en probeer ik eerst posts te schrijven voor RPG's die langer op die van mij wachten :].


    Oooh ja op mobiel gaat idd voor geen meter, is goed hoor!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    No problem. Take your time.


    Aan niets denken is ook denken.

    Idwallon begint echt meer en meer te leven onder mijn vingers heb ik het idee. Het ene moment wist ik nog niet hoe ik mijn post ging vol krijgen en dan nu het eind resultaat. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    Reading the final outcome now.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoooly shit. Jullie gaan lekker, goede post zeg! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oehhhh, ik ga kijken ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Awesome post ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Awesome post ;3

    That's quite an understatement. ;3.

    You know, I like how all these characters are born into something greater. They are still growing.
    Het voelt alsof de personages met elke post een deel van hun leven erbij krijgen, steeds meer helderheid naar hun verleden, maar ook hoe ze in elkaar zitten. De relatie tussen Idwallon en Silas als broers is echt geweldig, I'm curious how that will evolve. And, awh, die post van Idwallon is echt geweldig, de herinneringen zijn mooi, maar tegelijkertijd best triest.
    Ik wil er een aantal flashbacks ingooien, maar dat zal wel lastig worden, I guess. Dan zou ik namelijk het moment dat Idwallon een vampier werd willen beschrijven, maar ja. Confusing, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanks guys!

    Precies wat jij zegt, Maia. Bij iedere post komen we zoveel meer te weten over de personages, dat heb ik nog niet eerder zo duidelijk bij een RPG gemerkt.Over die flashback, daar is misschien nog wel wat in mogelijk.


    Stand up when it's all crashing down.