• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    (...)
    De brief wil ik z.s.m. klaar hebben, want *resist the urge...*
    Anyhoo, I gotta say it again; Idwallon vind ik goed uitgedacht en de broederband is zo levend.


    Dankjewel! Ik wil eigenlijk iedere keer zeggen dat het wel wat mee valt met hoe goed het is, haha, maar ik zeg dan tegen mezelf dat ik het compliment gewoon moet accepteren.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Dankjewel! Ik wil eigenlijk iedere keer zeggen dat het wel wat mee valt met hoe goed het is, haha, maar ik zeg dan tegen mezelf dat ik het compliment gewoon moet accepteren.

    O, dat is erg herkenbaar. Al wil het bij mij niet zo lukken, ik kan soms amper "dank je" zeggen, omdat ik het gewoonweg niet zo zie. Ik ben redelijk kritisch en 'onzeker' erover. God, how I hate that damn word.

    Florentina; vandaag ben jij de eerste om een post te krijgen. Hij had allang af moeten zijn, maar ik loop zo vast bij de flashbacks.


    †

    Weet je, soms loop ik echt vast met mijn personage. :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vast zoals dat je geen inspiratie hebt of anders vast? xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    @Cashby: Hmm, tegen mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yush tegen jou x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Oh, haha, soms heb ik inderdaad geen inspiratie voor hem. Maar ik heb al een post geschreven hoor, ik moet alleen op iemand wachten. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    poor elijah. Nice post anyway.


    Aan niets denken is ook denken.

    Elijah is een dramaqueen xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Elijah is een dramaqueen xd


    Haha, dat is grappig. Het is een eigenschap die ik eigenlijk niet bij de rest van zijn karakter vindt passen, dat maakt het juist leuk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Doet het inderdaad niet echt, maar het is gewoon fijn om mensen te verrassen met zo van die karkaktertrekken die je niet snel bij iemand zou verwachten (a)
    but, iemand zin om Lucas te meeten?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:29 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Doet het inderdaad niet echt, maar het is gewoon fijn om mensen te verrassen met zo van die karkaktertrekken die je niet snel bij iemand zou verwachten (a)


    Ja, klopt. Dat maakt een personage ook wel realistisch vind ik, want ik het echte leven kun je iemand ook zo niet 1,2,3 doorgronden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Dat maakt een personage ook wel realistisch vind ik, want ik het echte leven kun je iemand ook zo niet 1,2,3 doorgronden.

    Florentina, help me, ik heb nu nog een klein beetje van Silas. Maar verder wil de hele post niet lukken en urgh.
    IKWILHETZOGRAAGAFHEBBEN.
    KLSD)@()E@^$@.
    That was me rambling...forgive me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Florentina, help me, ik heb nu nog een klein beetje van Silas. Maar verder wil de hele post niet lukken en urgh.
    IKWILHETZOGRAAGAFHEBBEN.
    KLSD)@()E@^$@.
    That was me rambling...forgive me.


    Ehhm.. How can I help you?
    Ga muziek luisteren die bij je stukje past / bij Silas als personage, misschien dat je dan wat inspiratie krijgt.

    Je mag trouwens ook wel Louise zeggen hoor, Maia ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    ^ Ja, die muziek is wel een goede... Alleen ik denk dat het een korte wordt [Lees: ongeveer 600 á 700 woorden].
    Sorreh. ;x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.