• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Osaki schreef:
    (...)
    Wow, die is best lang geworden. So no need to 'sorry' or 'worry.' ;'d
    Ik zag dat laatste echt niet aankomen. :')


    Haha, surprise ofzo x3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:25 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Haha, surprise ofzo x3

    Haha, ja, lol, gemerkt. Ik heb het even snel doorgelezen en ga 'm zo wat bet doorlezen voor een volgende post. c:
    En ja. Vooral voor Cedric, die staat daar van schrik met zijn ogen wijd open. Dat was eerlijk gezegd, niet z'n bedoeling. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Haha, ja, lol, gemerkt. Ik heb het even snel doorgelezen en ga 'm zo wat bet doorlezen voor een volgende post. c:
    En ja. Vooral voor Cedric, die staat daar van schrik met zijn ogen wijd open. Dat was eerlijk gezegd, niet z'n bedoeling. :')


    Haha, dat dacht ik, eerlijk gezegd, ook wel (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Haha, dat dacht ik, eerlijk gezegd, ook wel (aa)

    Dat dat zijn bedoeling niet was? Oh lol, ik weet niet hoe ik hem hierop zal laten reageren hoor. Of ik zijn andere kant naar boven moet brengen of niet. Hmm. Decisions, decisions.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Dat dat zijn bedoeling niet was? Oh lol, ik weet niet hoe ik hem hierop zal laten reageren hoor. Of ik zijn andere kant naar boven moet brengen of niet. Hmm. Decisions, decisions.


    Ja, dat dát zijn bedoeling niet was. Tsja, lastig. Maar doe wat je wilt, maak er wat leuks van zou ik zeggen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Ja, dat dát zijn bedoeling niet was. Tsja, lastig. Maar doe wat je wilt, maak er wat leuks van zou ik zeggen.

    Haha, ik zal er wel wat op verzinnen! C: Maar ik ben eerst even een paar beoordelingen schrijven van m'n eigen wedstrijd, anders krijg ik die nooit af. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen zal ik schrijven! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmn, zou ik ook lekker een flashback door mijn post heen gooien of niet?
    Doet wel iets aan de lengte xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Flasback's zijn altijd goed. c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahha, dat gaat heel gezellig worden als Silas en Mitchell binnen komen vallen als Alice net Idwallon naakt ziet. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Hahha, dat gaat heel gezellig worden als Silas en Mitchell binnen komen vallen als Alice net Idwallon naakt ziet. x')

    Daarom wilde ik aan jou vragen of het goed was. Anders is er nog altijd een volgende post en zet ik er wel gewoon in dat Idwallon niet gevonden door hem kon worden of zo.

    Wanneer komt Alice? :Y)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 15:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goldenwing schreef:
    Hahha, dat gaat heel gezellig worden als Silas en Mitchell binnen komen vallen als Alice net Idwallon naakt ziet. x')


    Haha, een grote gezellige boel x3
    Ik heb geen inspiratie voor zowel Alexa als Mitchell =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    (...)
    Daarom wilde ik aan jou vragen of het goed was. Anders is er nog altijd een volgende post en zet ik er wel gewoon in dat Idwallon niet gevonden door hem kon worden of zo.

    Wanneer komt Alice? :Y)


    Ik vind het helemaal prima, lijkt me lachen. De eerst volgende post geloof ik.


    Stand up when it's all crashing down.

    Kan iemand me even een samenvatting geven over wat er allemaal is gebeurd?
    Ik heb namelijk een tijdje niet geschreven en heb de RPG ook niet echt meer gevolgd omdat ik echt geen tijd heb gehad.
    Maar nu heb ik toch niets te doen en wil ik terug schrijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Florentina schreef:
    (...)
    Haha, een grote gezellige boel x3
    Ik heb geen inspiratie voor zowel Alexa als Mitchell =x

    Ik vind je cool.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.