• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, mijn volgende posts gaan ook flashbacks bevatten, hahaha.Was van plan Alice langs Rae te sturen om haar wat fatsoenlijke kleding te geven :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Na het avondeten zal ik eens met Silas schrijven. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben al het hele weeekend ziek en loop nu dus ook achte met mijn huiswerk.. wordt het dus dinsdag oid


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    Na het avondeten zal ik eens met Silas schrijven. :Y).


    Yeah ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Okay, dit gaat lastiger dan verwacht. Ik heb wat in mijn hoofd, maar het duurt wat voor het er is heur.

    Edit: De post heb ik nog niet klaar, maar ik weet er momenteel niets meer voor. Dus ik plaats hem nu in een spoiler en als je/jullie het willen lezen, mag het van mijn part, maar dan heb ik in elk geval vermeld dat het nog niet klaar is.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 22:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In het weekend ga ik schrijven (: Ook voor Alice en die stuur ik even langs een aantal mensen :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even gesprekje met mijn vader, en dan zal ik verder schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ahw, ik vind Cedric lief haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ahw, ik vind Cedric lief haha

    Hehe, hij kan wel lief zijn alstie wilt. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    POST DONE.
    1.799 woorden, maar dat is nog zonder flashback. Die doe ik er later bij, dat kan toch niet in Florentina's post verwerkt worden haha.
    Eigenlijk vind ik 'm nog best goed gelukt lol, terwijl ik het best snel schreef.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cederic is echt lief en Silas is echt zo verwarrendmaar tegelijkertijd wel mooi en triest.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Cederic is echt lief en Silas is echt zo verwarrendmaar tegelijkertijd wel mooi en triest.

    Hehe yeah, maar dit doet 'ie echt niet tegen iedereen hoor. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe yeah, maar dit doet 'ie echt niet tegen iedereen hoor. :']


    Hahaa, dat had ik ook niet verwacht maar hij deelt natuurlijk wel met haar al een heel stuk geschiedenis.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Hahaa, dat had ik ook niet verwacht maar hij deelt natuurlijk wel met haar al een heel stuk geschiedenis.

    Ja, dat klopt, maar aangezien hij zelf niet echt iemand is die aardig is tegenover anderen.. vandaar. Hij doet dat tegen weinig vampiers en het was ook zelf een verbazing voor hem dat hij dit zo spontaan deed bij Alexa.

    Ik ben wel erg nieuwsgierig naar haar reactie terug. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mehehe, dan zal ik sowieso dit weekend wel voor je gaan schrijven (allebei denk ik wel)


    Aan niets denken is ook denken.