• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Idwallon en Silas hun relatie is idd interessant ;3
    Ik zal morgen / overmorgen reageren.
    & Maia : I don't mind. Ik had het zelf niet verzonnen, maar dat is juist leuk, verrassender.
    Oke, hoe veranderd een mens precies nog in een vampier, voel je als mens iets bijzonders ofzo?


    io zou zeggen: gebruik je fantasie :p ik persoonlijk zie het altijd als een pijnlijk proces waarbij het lijkt dat je dood gaat door de pijn, maar dat je je daarna sterker voelt, maar wel bijna knock out gaat doordat je inwens zoveel ruikt, hoort etc en das overweldigend.

    Ja sorry mobiel, reageer straks wel op misslalalottie


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aha, oke, ga ik doen. Mij lijkt het ook pijnlijk. Ik maak er wel wat 'leuks' van ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Aha, oke, ga ik doen. Mij lijkt het ook pijnlijk. Ik maak er wel wat 'leuks' van ;D


    Haha, het zou best geniaal zijn als Mitchell nu een nogal wreed gevoel voor plezier naar anderen toe zou krijgen. x)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:33 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Haha, het zou best geniaal zijn als Mitchell nu een nogal wreed gevoel voor plezier naar anderen toe zou krijgen. x)

    Maar Idwallon moet hem wel eerst leegzuigen toch? Anders wordt hij het niet, ik vraag me af hoe die post van Mitchell nu wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ehm vaag ofzo?


    Aan niets denken is ook denken.

    Idwallon gaat hem toch bijten, dus je zou al iets in je post kunnen cerwerken dat hij een scherpe pijn in zijn nek voelt oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Idwallon gaat hem toch bijten, dus je zou al iets in je post kunnen cerwerken dat hij een scherpe pijn in zijn nek voelt oid.

    En hij kan ook misschien die pijn ervaren en dat vergelijken in flashbacks ofzo.
    I mean, flashbacks doen het altijd goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En hij kan ook misschien die pijn ervaren en dat vergelijken in flashbacks ofzo.
    I mean, flashbacks doen het altijd goed.


    Yeah, ik dacht ook al aan flashbacks. Good thinking.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Yeah, ik dacht ook al aan flashbacks. Good thinking.

    Oeh. Same wavelength, woohoo.
    Go us :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    en nu gaat Elijah een immens schuldgevoel krijgen omdat hij verder is gaan drinken in plaats van met Mitchell mee te lopen... denk ik x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    en nu gaat Elijah een immens schuldgevoel krijgen omdat hij verder is gaan drinken in plaats van met Mitchell mee te lopen... denk ik x)

    N'aww, arme Elijah. Mooie naam trouwens, vind ik!
    Al is het erger voor Mitchell natuurlijk, maar die zal er ook wel weer bovenop komen. Wat er in de tussentijd gebeurd, is nog altijd uiterst interessant haha. En Silas zal een goede zustertje zijn, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Maar Idwallon moet hem wel eerst leegzuigen toch? Anders wordt hij het niet, ik vraag me af hoe die post van Mitchell nu wordt.


    Ja, dat klopt. Ik bedoel dat hij dat gevoel voor humor krijgt nadat hij een vampier is geworden, doordat ze hem eerst flink hebben laten creperen.

    Ik zie het al helemaal voor me, Silas in een zuster outfit constant vragen of het wel gaat en dergelijken. x)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 11:02 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    MissLahotie schreef:
    Omdat ik al veelste lang niet meer heb gepost en ik weet niet waar ik katharina naar toe kan sturen aangezien ik nog op een post van karev wacht en ik weet ook totaal niet wat er allemaal gebeurt is.


    Als je al zolang op een post wacht en ze reageert niet kan je beter gewoon verder en haar dit even laten weten (: En als je toch nog mee wilt doen, ik heb Alice vrij. Really, als je iemand zoekt om mee te RPG'en kan je beter gewoon even iemand PB'en of zijn personage vrij is en of anders jouw personage er naar toe kan gaan oid. Het zou namelijk jammer zijn als je stopt (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 11:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ohja Maia en Charlotte, dat was ik vergeten te zeggen, jullie schrijven awesome en ik ben het er mee eens dat hun band echt heel duidelijk naar voren komt in jullie posts (:

    Karev is tijdelijk inactief, wegens drukte met school en dergelijke.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben bezig met post schrijven. Dit is echt een van de eerste posts waarmee ik echt moeite heb om er wat van te maken, juist omdat er wat goeds van wil maken.


    Aan niets denken is ook denken.