• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kan je er wat mee, denk je?


    Ja, sowieso wel, alleen verwacht niet een lange post.
    Ik lig nogal overhoop met mezelf en met het kiezen van een studie, inspiratie is nu een beetje dood eigenlijk ;( (ik heb nu een ongepland tussenjaar omdat ik ben gestopt met psychologie en weet even niet meer wat ik wil)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ga morgen eerst als een malle al mijn huiswerk afmaken en als beloning voor mezelf ga ik dan posten (a)


    Ik denk dat ik nog even wacht op jou post en dan weer iets plaats met Idwallon.


    Stand up when it's all crashing down.

    Florentina schreef:
    (...)
    Ja, sowieso wel, alleen verwacht niet een lange post.
    Ik lig nogal overhoop met mezelf en met het kiezen van een studie, inspiratie is nu een beetje dood eigenlijk ;( (ik heb nu een ongepland tussenjaar omdat ik ben gestopt met psychologie en weet even niet meer wat ik wil)

    Oh, vroeg of laat, dat maakt niet uit hoor. Kijk maar wat je ermee wilt, het ging mij er meer om dat ik nu eindelijk gepost had, maar dat je er wel wat mee kunt natuurlijk. Anders had ik het namelijk voor je aangepast.
    Waarom ben je gestopt met psychologie, meis?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, vroeg of laat, dat maakt niet uit hoor. Kijk maar wat je ermee wilt, het ging mij er meer om dat ik nu eindelijk gepost had, maar dat je er wel wat mee kunt natuurlijk. Anders had ik het namelijk voor je aangepast.
    Waarom ben je gestopt met psychologie, meis?


    Deels omdat het allemaal een te grote overgang was (op kamers, universiteit, andere stad (waar ik nog (bijna) niemand kende), deels omdat ik het me niet lukte om gemotiveerd te blijven (door veel zelfstudie / statistiek), deels omdat ik merkte dat ik erg moe werd, en mijn familie best wel heel erg miste. Ik ben nu aan het kijken voor andere studies, maar weet niet zeker of ik niet nog volgend jaar tóch aan psychologie begin.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:17 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Teixeira --> Smoak


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het heeft even geduurd, maar ik heb weer gepost met zowel Alexa als Mitchell.
    Er moeten weer mensen posten.
    Ik vraag me af hoe ik Mitchell als vampier moet laten zijn. Dat i lekker veel mensen half gaat vermoorden of niet... x3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 18:38 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    You know what? Vanaf donderdag/vrijdag kan ik wss weer schrijven 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Het heeft even geduurd, maar ik heb weer gepost met zowel Alexa als Mitchell.
    Er moeten weer mensen posten.
    Ik vraag me af hoe ik Mitchell als vampier moet laten zijn. Dat i lekker veel mensen half gaat vermoorden of niet... x3

    Je post was zo leuk! Ik ga niet direct reageren, maar in verloop van deze óf volgende week krijg je een antwoord. :Y)
    Ik snap alleen dit niet: “En als ik een vampier zou zijn, waarom had je me niet gewoon op de grond kunnen laten leggen?” Waarom zou hij dat doen?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    Het heeft even geduurd, maar ik heb weer gepost met zowel Alexa als Mitchell.
    Er moeten weer mensen posten.
    Ik vraag me af hoe ik Mitchell als vampier moet laten zijn. Dat i lekker veel mensen half gaat vermoorden of niet... x3

    Oh, nice. Ik ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt met Alexa, want met Cedric had ik niet veel inspiratie. Soms is zijn karakter best moeilijk te beschrijven.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Je post was zo leuk! Ik ga niet direct reageren, maar in verloop van deze óf volgende week krijg je een antwoord. :Y)
    Ik snap alleen dit niet: “En als ik een vampier zou zijn, waarom had je me niet gewoon op de grond kunnen laten leggen?” Waarom zou hij dat doen?


    No problem, i can wait. Oh en ja, soms schrijf ik vage zinnen haha. Daarmee bedoel ik dat hij niet snapt waarom er hij -als vampier- begeleidt zou moeten worden, en het niet gewoon in zijn eentje -als vampier- af zou kunnen. Waarom Silas hem dan dus heeft meegenomen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    No problem, i can wait. Oh en ja, soms schrijf ik vage zinnen haha. Daarmee bedoel ik dat hij niet snapt waarom er hij -als vampier- begeleidt zou moeten worden, en het niet gewoon in zijn eentje -als vampier- af zou kunnen. Waarom Silas hem dan dus heeft meegenomen.

    Oh devil, nu heb ik zo'n zin om hem terug te reageren, ik weet namelijk al precies hoe Silas gaat handelen. Echter, ik heb toch een verrekte koppijn, zeg, dus zal ik morgen terug antwoorden. Ik vind het nu al grappig haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O, dat was ik nog vergeten te vragen; Is er nog op Mitchell's verdwijning gereageerd in de posts? Ik was namelijk te lui om alles te lezen en nu ben ik er wel nieuwsgierig naar geworden, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    O, dat was ik nog vergeten te vragen; Is er nog op Mitchell's verdwijning gereageerd in de posts? Ik was namelijk te lui om alles te lezen en nu ben ik er wel nieuwsgierig naar geworden, haha.


    Elijah kwam erachter dat Mitch verdwenen was, spacete hem, rende door de straten, kwam bij Dae & Ash terecht en door alle stress/druk/iets in die trant ging hij knock out. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Elijah kwam erachter dat Mitch verdwenen was, spacete hem, rende door de straten, kwam bij Dae & Ash terecht en door alle stress/druk/iets in die trant ging hij knock out. :p

    Welke pagina is die post? Dan ga ik even zoeken en lezen, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    14, twee na laatste post (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 19:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.