• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, gaat ze daar heen om even na te denken, ziet ze hem ineens :Y) Sounds great.
    Als ik dat nou fix, kunnen jullie met Lucas en Silas :p



    Dat kan best nog wel eens wat drama opleveren denk (a)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Haha, gaat ze daar heen om even na te denken, ziet ze hem ineens :Y) Sounds great.
    Als ik dat nou fix, kunnen jullie met Lucas en Silas :p

    Dan kunnen wij met Lucas en Silas? How do you mean? Als jij kunt schrijven, wij ook, bedoel je?
    Ohlolol. Nou, volgens mij wordt ze wel panisch als ze hem naakt ziet hoor. Een lekker ding, naakt, in het water. *wbw*.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan kunnen wij met Lucas en Silas? How do you mean? Als jij kunt schrijven, wij ook, bedoel je?
    Ohlolol. Nou, volgens mij wordt ze wel panisch als ze hem naakt ziet hoor. Een lekker ding, naakt, in het water. *wbw*.


    Yeah, if you like.
    En hahaha, ze krijgt het vast warm van hem ja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Lol, I think almost everyone knows what you mean, yeah.
    Ik ga sowieso Silas schrijven, I mean, Florentina's stuk van Mitchell was great. ;o. Daarbij kan dit erg interessant worden, al zeg ik het zelf.

    Maar eerst die verdomde computer-update. Urgh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben echt benieuwd naar Alice haar reactie, een naakte man, dat is toch wel even schrikken, haha. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar Alice haar reactie, een naakte man, dat is toch wel even schrikken, haha. x')

    Maar wel heel leuk, natuurlijk, haha. Ik ben zoóó benieuwd, I can't wait.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goldenwing schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar Alice haar reactie, een naakte man, dat is toch wel even schrikken, haha. x')


    Ze is geen maagd meer hoor, dat vond ik zo cliché :p ze heeft meerdere relaties gehad, omdat ze vaak troost zocht in beminning en ja dan had ze ook seks. Zo braaf is ze dus niet, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ze is geen maagd meer hoor, dat vond ik zo cliché :p ze heeft meerdere relaties gehad, omdat ze vaak troost zocht in beminning en ja dan had ze ook seks. Zo braaf is ze dus niet, haha.

    Lol, ik vind haar eigenlijk nog steeds een braaf meisje. Dat beeld gaat er simpelweg niet meer bij mij uit... Maar mijn reactie was niet enkel daardoor, eveneens omdat ze Idwallon bewonderd. Of iets dergelijks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ze is geen maagd meer hoor, dat vond ik zo cliché :p ze heeft meerdere relaties gehad, omdat ze vaak troost zocht in beminning en ja dan had ze ook seks. Zo braaf is ze dus niet, haha.


    Hahha, dan kun je nog wel schrikken van een naakte man. En wat Maia ook zegt, ze heeft inderdaad een heel braaf beeld op zich afgeroepen, dat krijg je er niet zomaar uit.


    Stand up when it's all crashing down.

    Morticia schreef:
    (...)
    Lol, ik vind haar eigenlijk nog steeds een braaf meisje. Dat beeld gaat er simpelweg niet meer bij mij uit... Maar mijn reactie was niet enkel daardoor, eveneens omdat ze Idwallon bewonderd. Of iets dergelijks.


    Haha ja ach, ze is me een type wel zeg. En joh, inspiratie voor haar tekeningen in overvloed! Een naakte Idwallon ontbrak nog aan haar collectie :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Haha ja ach, ze is me een type wel zeg. En joh, inspiratie voor haar tekeningen in overvloed! Een naakte Idwallon ontbrak nog aan haar collectie :p

    Die zou ik ook wel aan mijn collectie willen toevoegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Die zou ik ook wel aan mijn collectie willen toevoegen.


    Hahha, misschien kun je een deal sluiten met Alice. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Hahha, misschien kun je een deal sluiten met Alice. x)

    Hmg, ik ga hem ooit wel eens tekenen, denk ik lol. Ik speel in elk geval z'n broer al, so yeah, het hoeft niet per sé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hmg, ik ga hem ooit wel eens tekenen, denk ik lol. Ik speel in elk geval z'n broer al, so yeah, het hoeft niet per sé.


    When you do, let me see the result. ^^ Haha, stel je eens voor dat Silas zijn broertje er aantrekkelijk uit vindt zien.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    When you do, let me see the result. ^^ Haha, stel je eens voor dat Silas zijn broertje er aantrekkelijk uit vindt zien.

    Hahaha, I lol'd about that one. Dat moet er nog eens bijkomen zeg, hehe. Nee, ik laat Silas even met Mitchell "spelen", denk niet door a.u.b. Hij geeft om zijn broer, maar niet op díe manier, ohgod.
    And I will. Although I can't promise you it's any good though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.