• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Dwingen en een beetje magie. Hihi.

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Jij bent geen heks' snauwt de jongen naar mij. Ik lach even. 'Je bent niet lelijk of oud..' mompelt hij erachteraan. Ik lach even, wat een naiëf mens. 'Klopt, ik ben niet lelijk en niet oud, ik ben gewoon iemand die hier woont, jij betreedt mijn bos, beledigt mij, dan kan ik er voor zorgen dat je het zelf voelt. Niks bijzonders' zeg ik en ik lach weer. Ik zwem naar hem toe. 'Je vind het leuk hé? Mensen zien verdrinken, terwijl jij de oorzaak ervan bent?' vraagt hij dan aan mij zonder mij aan te kijken. 'Nee, fout. Ik vind het leuk om mensen pijn te zien lijden, vermoorden doe ik niet aan. Alleen ik zou oppassen, anders is de rots straks de schuldige van jou dood' zeg ik en ik lach spottend. 'En nu ga jij mijn naam vertellen, met wie je bent en waarom je hier bent' zeg ik en ik lach weer. Ook al weigert hij het te doen, binnen een halve minuut weet ik het antwoord toch wel.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jennifer Amanda Oakley||Studente

    "Wel, het is nog een beetje saai, aangezien er niet veel gedaan word. Maar verder heb ik het best naar mijn zin" begon hij en ik knikte even als teken dat ik luisterde."Ik hoop dat ik een beetje mijn 'goede' kant kan laten zien en vrienden maken.. zonder dat iedereen me ziet als 'die nerd die altijd alleen maar studeert'" vervolgde hij zuchtend en ik glimlachte zwakjes. "Dat zal je vast wel lukken."zei ik met een bemoedigend glimlachje. Veel had ik nooit echt met hem gepraat omdat ik vaker bij vriendinnen zat.
    Jeremy stond op en keek me verontschuldigend aan. "Sorry, maar ik ga even wat doen.. ik verveel me" zei hij en ik knikte even ,waarna ik een slokje nam van mijn drankje. Het was wel erg stil vandaag...

    Raccoon schreef:

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Ik hoorde iemand aan mijn deur kloppen ,normaal had ik bijna nooit zo vroeg bezoek. Als ik iemand zacht mijn naam hoorde fluisteren ,herkende ik de stem als die van Aurélie. Ik liep naar de deur toe en deed die open. "Hey ,wat doe jij hier zo vroeg?"vroeg ik haarmet een glimlachje en deed de deur dan wat meer open. "Kom binnen."zei ik dan en liet haar binnen.


    (sorry kort ;x )


    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Ja... En je wilt toch zeker niet zijn eerste ervaring verpesten?'zei Kath en ik knikte even. Ze mocht het niet verpesten ,niemand. "Ik vrees dat je plezier van korte duur is liever als je ons allemaal uitmoord." zei Lily ,nou 'moorden' zou ik het niet echt noemen ,ik zeg liever eten ,maargoed.... "Jou, of jullie?" ,voordat ik mijn mond open kon trekken begon Katherine al. 'Ik moord niet uit, nog niet. Ik ga genieten van dit... Ik heb twee jaar zonder menselijk bloed gedaan.'zei ze en ik richte me weer tot Lily. "En het is dus mijn eerste keer."zei ik dan en sloeg mijn armen over elkaar. "Hoe gaan we eigenlijk merken dat ,dat spul uitgewerkt is?"vroeg ik aan Kath.



    (Zo :') ben er weer )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    'Ja... En je wilt toch zeker niet zijn eerste ervaring verpesten?' ik grinnik zachtjes "Waarom niet? Als ik dood ga, ga ik dood, kan ik het net zo leuk voor mezelf maken."
    Fucking bitch. 'Ik moord niet uit, nog niet. Ik ga genieten van dit... Ik heb twee jaar zonder menselijk bloed gedaan.' "Dat zal dan wel je eigen schuld zijn." merk ik op, ja als jij iemand zijn hoofd er niet af trekt dan blijven ze langer he...
    "En het is dus mijn eerste keer."begon Finnian waarna hij zijn armen over elkaar slaat. "Hoe gaan we eigenlijk merken dat ,dat spul uitgewerkt is?"
    Ik rol mijn ogen door mijn kassen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano

    "En het is dus mijn eerste keer."zei Finnian en ik werp een blik op hem. 'Blijf je dat zeggen? Het is wel duidelijk.' zeg ik. Ja wat? Ik ben de oudste vampier hier, ik mocht wel een beetje de baas spelen over iedereen.. "Hoe gaan we eigenlijk merken dat ,dat spul uitgewerkt is?" vroeg hij. 'Simpel, je blijft dwingen tot het werkt en zodra het werkt... Bon appetit.' grijns ik en plof in een stoel. Ik kijk naar Lily en hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Maar nu hebben we nog minstens een paar uur te gaan... Duus waarom zouden we ons niet vermaken?' grijns ik. Hij wist wat ik bedoelde, ik hou wel van een beetje martelen... "Dat zal dan wel je eigen schuld zijn." zei die trut opeens en ik sta binnen een seconde naast haar. Ik sla hard tegen haar wang, wat nog harder is omdat ik een vampier ben. 'Vroeg ik om jouw mening, slet?' sis ik.

    [Gezellig, twee bitches en een jongen in één kamer xd ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:53 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ gemene katherine O.O]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ja hé ^^ Iemand moet de headbitch zijn xd ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ waarom bitch vs bitch ga samen bitchen x'D lils heeft haar mond net zo groot x'D mwahaha ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Haha ik heb medelijden met degene die ze ooit beide tegen zich krijgt. Als Kath en Lily het ooit eens worden tenminste xd]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dwingen kan ze niet x'D
    Alleen eruit rukken met Magie d:
    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    Ze zwom naar me toe, waardoor ik van haar weg keek. Ik hoef zulke mensen niet aan te kijken, ik verafschuw ze..
    "Ik heb jou beledigd? Voor zover ik weet heb ik je niet beledigd" zeg ik met een schamper lachje. Het is maar wat zij beledigen vind..
    ''Nee, fout. Ik vind het leuk om mensen pijn te zien lijden, vermoorden doe ik niet aan. Alleen ik zou oppassen, anders is de rots straks de schuldige van jou dood'' zegt ze als ik vraag of ze het leuk vind om mensen te zien verdrinken. Ik schud afkeurend mijn hoofd, wat is er mis met haar?
    ''En nu ga jij mijn naam vertellen, met wie je bent en waarom je hier bent'' zegt ze dan weer. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan.
    "Jeremy Johnson." zeg ik uit mezelf, zonder haar ook maar een blik waardig te gunnen. Ik ken haar pas een paar minuten, en ik mag dit kreng nu al niet.. Ik draai me om naar de achterkant van de rots en laat hem los, waardoor ik word meegetrokken door de stroming. Ik heb geen zin om bij die heks te blijven. Ze verdient geen gezelschap, en ze verdient het ook niet om te genieten van mijn lijden.


    Little do you know

    [ nou arme finn dus, waar wachten we op :"D mwhahahahhahaha
    o gosh

    evil ^^]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Off-topic graag in het Praattopic aub d:


    Little do you know

    [ dit gaat over de personages dus niet offtopic remember....
    zo verdedigde jij jezelf in het eerste topic...]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik had het over 'Wie voor mijn personage' dat soort dingen.
    Niet over de personages zelf.. dat graag liever in het praattopic.


    Little do you know

    ( :') poor Finn ...Die twee samen tegen hem word echt zijn dood :'D)

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    "Waarom niet? Als ik dood ga, ga ik dood, kan ik het net zo leuk voor mezelf maken."zei Lily'Blijf je dat zeggen? Het is wel duidelijk.'zei Kath tegen me en ik beet op mijn lip."Sorry."mompel ik zacht en luisterde dan weer verder naar hun 'Simpel, je blijft dwingen tot het werkt en zodra het werkt... Bon appetit.' legde ze dan grijnzend uit en plofte op een stoel. 'Maar nu hebben we nog minstens een paar uur te gaan... Duus waarom zouden we ons niet vermaken?'grijnsde ze. Ik haalde mijn schouders op."Ik vind het best."zei ik dan. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand echt met de bedoeling pijn gedaan ,dus keek ik naar Katherine hoe zij het deed. "Dat zal dan wel je eigen schuld zijn." zei Lily ,binnen een seconde stond Kath naast haar en haf haar een mep op haar wang. Liever haar dan ik.dacht ik in mezelf.'Vroeg ik om jouw mening, slet?'

    (wie voor Jennifer ? ;3 Ze is forever alone :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurélie Cyrielle Celian

    Ik gaf een knikje aan Michael maar mijn aandacht werd al snel gericht op het geluid van rechts. Richting Fin zijn huis dus. Mijn ogen lichtte even op. Misschien hadden ze wel een mens gevonden? ''Zullen we naar Finnian zijn huis gaan?'' het was vast een onverwachte vraag. Ik keek Michael even aan toen ik opnieuw geluid hoorde komen uit die richting. ''Misschien hebben ze wel eten'' fluister ik. Niet dat ik mensen nodig had om te overleven. Ik at gewoon vissen uit de zee. Maar het was altijd leuk om een mens te zien aangezien ik al heel lang geen een gezien heb. Het is fascinerend hoe slim mensen zijn als je ze iets vraagt. Vragend kijk ik Michael aan. ''Gaan we?'' vraag ik met een vraagende ondertoon in mijn stem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,