De regel dat op deze site alleen Nederlands, Engels en Duits zijn toegestaan, is een van de oudste regels van Quizlet.nl. De regel was er al voordat de forumregels kwamen en de stories bestonden; Rutger heeft deze regel zelf nog in de huisregels gezet.
Ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat hij deze drie talen heeft gekozen, en geen Frans, omdat hij deze drie talen kan verstaan/lezen, en Frans misschien niet zo goed? Nu laat hij het controleren van creaties en topics aan de mods over, maar helemaal in het begin maakte hij daar natuurlijk zelf ook nog deel van uit. Ik weet niet precies hoeveel van de huidige mods er goed zijn in Frans, de belgische mods vast wel meer dan de Nederlandse, maar ik in ieder geval niet.
Maar dan nog, hier in 2013, is Duits gewoon makkelijker om te begrijpen omdat het een germaanse taal is net als Nederlands, en spreekt iedereen wel Nederlands en Engels. En Rutger wil nog steeds wel kunnen lezen wat er op zijn eigen site voorbij komt, neem ik aan.
Maar nogmaals, dit is iets wat ik denk en waarvan ik niet 100 % zeker weet of het klopt wat ik hier beweer .
En zoveel mensen zijn er niet die Frans goed kunnen, dus echt een grote verrijking van de mogelijkheden is het niet, denk ik.
[ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:11 ]